شهید آوینی
 
من به خاطر توهین‌هایی که کرده‌اند، از خودم بدم می‌آید

سالهاست که ما این مشکلات را داریم. اگر یکی با هزار مشکل این معضلات را مطرح می‌کند و مشکلاتی را که به طورعادی دیده نمی‌شود ، به گوش مسئولین می‌رساند با آن برخورد منفی نشود. بیایند مثبت به این مسئله و به گزارشات نگاه کنند.

یکی از جانبازانی که پیش از این از معضلات و مشکلات ایثارگران سخن گفته بود ، با اظهار تأسف از عکس العمل توهین آمیز مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران در برابر انتقادات جانبازان نسبت به نقایص این مجموعه ، یادآور شد : اگر من مشکل دارم و پیگیری می کنم  و نتیجه ای عایدم نمی شود ، خب باید مشکلاتم را بگویم یا نه؟!حالا بر فرض اگر یک کاری را خارج از چارچوب اداری خودشان برای من انجام داده اند ، دیگر هیچ صحبتی نباید بکنم و باید ساکت باشم؟!

وی افزود : آیا اگر جانبازی حرف زد و انتقاد کرد ، باید درصد جانبازی او را زیر سؤال ببرند و او را به کمیسیون پزشکی بفرستند؟! برفرض یک جانبازی صحبتی کرده ، اعتراضی کرده ، آیا باید با او برخورد شود ؟ چه چیزی می خواهند از ما بشنوند؟ چه چیزی می خواهند ما به این آقایان بگوئیم؟! این آقایان که در رأس کارند ، مردم عوام نیستند. اینها حتماً کمالات دارند که در این جایگاه آنها را نشانده‌اند.

این جانباز دوران دفاع مقدس تصریح کرد: الان جانباز در حاشیه تهران زندگی می کند با زن و بچه و هزار مشکل. اگر او نسبت به وضعیت زندگیش اعتراض کند کاری می کنند که حداقل 4ماه از زندگی عقب  بیفتد! شما یک روز از زندگی عقب بیفتید چه اتفاقی می افتد؟ سالهاست که ما این مشکلات را داریم. اگر یکی با هزار مشکل این معضلات را مطرح می کند و مشکلاتی را که به طورعادی دیده نمی شود به گوش مسئولین می رساند با آن برخورد منفی نشود. بیایند مثبت به این مسئله و به گزارشات نگاه کنند.

وی ادامه داد : من جانباز شاید ضعف داشته باشم اما شما بیایید مثبت برخورد کنید. شاید در ضعف من نکته‌ای برای پیشرفت شما باشد.اما متاسفانه این نگاه وجود ندارد.این ارزشها باید حفظ شود ما خودمان را نسبت به ارزش‌ها مسئول می‌دانیم ، شما هم خودتان رانسبت به ما مسئول بدانید.ما می گوییم اگر شما به ده هزار نفر رسیدگی کرده اید این دوهزار نفر را هم رسیدگی کنید بشود 12هزار نفر.ولی متأسفانه کسی که مستمری بگیر بنیاد است باید سمعاً و طاعتا باشد! نباید صدایش دربیاید . نباید انتقاد کند.

طوری عمل شده که امروز من خجالت می کشم که بگویم جانباز هستم و این وضع من است. بعضی اوقات دوستانمان می گویند خب بروید بگویید. ولی دیگر خسته شده ایم. از خودم دیگر خسته شده ام! چقدر بدوم؟دنبال چی بدوم؟! چی می خواهم؟! چی به من نشان داده اند که اصلا بدانم چه می خواهم؟! من به خاطر توهینهایی که کرده اند از خودم بدم می آید! گرفتاری شخصی داشته باشم نمی روم بنیاد. اگر کاری برای دوستان و جانبازان از دستم بر بیاید پیگیری می کنم یا چهار تا نامه می نویسم ، اما نمی‌خواهم به بنیاد بروم.

به دلیل مسائل پیش آمده ، از ذکر نام و مشخصلات جانبازان عزیز در اخبار و گزارشات اجتناب می شود.

منبع:خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo