شهید آوینی
 
مجموعه گزارش‌های مربوط به وضعيت اسفبار جانبازان

مجموعه اخبار و گزارش‌های مربوط به وضعيت اسفبار زندگی برخی از ايثارگران که تحت عنوان کلی « پيشکسوتان جهاد و شهادت ؛ دهه دوم پس از جنگ » در خبرگزاری مهر منتشر شده بود را مي‌توانيد در ذيل اين خبر ملاحظه فرمائيد .

به نقل از خیرگزاری مهر ، از اسفندماه 1383 انتشار اخبار و گزارش‌هايی پيرامون مسائل و مشکلات ايثارگران آغاز شد و اوايل ارديبهشت ماه 84 اولين جوابيه بنياد شهيد و امور ايثارگران درباره تنها يکی از اين گزارش‌ها ، دريافت و بر روی خروجی خبرگزاری مهر قرار گرفت . پس از آن پاسخ مبسوط این خبرگزاری به جوابيه بنياد شهيد و امور ايثارگران و سپس مجموعه اخبار مربوط به آن ، تا 21 ارديبهشت ماه 84 منتشر گرديد .

با توجه به حساسيت موضوع نهمين دوره انتخابات رياست جمهوری و برای پرهيز از هرگونه سوء استفاده کج انديشان و مغرضان در جهت تشويش اذهان عمومی ، و نيز با توجه به وضعيت ويژه و خاصی که گزارش‌های بعدی داشت ، انتشار اين اخبار متوقف گرديد.

بنابراين اکنون پس از پشت سر گذاشتن نهمين دوره انتخابات رياست جمهوری و حماسه‌ای که ملت شريف ايران با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی آفريدند ، بزودی انتشار گزارش‌های مذکور از سرگرفته خواهد شد .

گفتنی است اخبار و گزارش‌های قبلی ، در آرشیو این سایت موجود می باشد.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo