شهید آوینی
 
مرد مسیحی در حرم امام رضا(ع) به دین اسلام گروید

گرهارد کتلر مرد 26 ساله مسیحی مذهب از شهر ارلانگن کشور آلمان پس از یک سال ارتباط با اداره ارتباطات و امور زائرین غیر ایرانی حرم مطهر حضرت رضا(ع) به دین مبین اسلام گروید .

این تازه مسلمان که سال گذشته برای انجام ماموریت کاری به ایران اسلامی سفر کرده بود ، پس از آشنایی با امکانات حوزه اسلامی اعلام کرد که طی این مدت به طور مداوم کتب مورد نظر برای وی ارسال و باعث روی آوردن وی به دین اسلام شد .

 این گزارش می افزاید : گرهارد کتلر که اکنون نام مبارک "علی" را برای خود برگزیده است چند روزی است که در فضایی آکنده از معنویت و روحانیت و با آزادی و اختیار کامل دین اسلام و مذهب تشیع را اختیار کرده است .

رییس اداره ارتباطات اسلامی و امور زائرین غیر ایرانی با اعلام این خبر گفت : این اداره از طریق مکاتبه با افراد غیر مسلمان و ارسال کتب مختلف سعی در جذب افراد می کند و به توفیقاتی نیز در این زمینه دست یافته است ، به طوری که در سال گذشته 60 نفر غیر مسلمان از این طریق به اسلام روی آورده اند .

علی اکبر علیپوردر ادامه گفت : از سال 1381 تا کنون 581 هزار و 701 جلد کتاب به 17 زبان و به 96 کشور جهت تبلیغ دین مبین اسلام به کشور های مختلف ارسال شده است .

علیپور در پایان خاطرنشان کرد : در سال گذشته 195 هزار و 382 نفر زائر غیر ایرانی از خدمات اداره ارتباطات و امور زائرین غیر ایرانی حوزه اماکن متبرکه رضوی بهره مند شده اند .
 

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo