شهید آوینی
بعد از ظهر روز یکشنبه برگزار می شود
مراسم ختم حاج عبدالله والی در حسینیه بنی فاطمه (س)

مراسم ختم حاج عبدالله والی مدیر کمیته امداد امام خمینی بشاگرد که پنج شنبه گذشته به دیدار حق شتافت امروز بعد از ظهر برگزار می شود.

این مراسم امروز یکشنبه 11/2/84 از ساعت 17 الی 19 در حسینیه بنی‌فاطمه(س) واقع در خیابان امیرکبیر، نرسیده به سرچشمه، برگزار می گردد.

مرحوم والی مدیر کمیته امداد امام خمینی بشاگرد، از سال 1360 در لبیک به ندای امام بزرگوار(ره) مبنی بر سازندگی کشور و رفع فقر و محرومیت از مناطق دورافتاده، به منطقه محروم بشاگرد هجرت نمود و با پایه‌گذاری کمیته امداد امام خمینی، خدمت به مردمان معزز آن دیار که سالیان متمادی فقر مطلق را شاهد و از هیچ‌یک از امکانات اولیه برخوردار نبودند را آغاز و با حضور مستمر و دور از خانواده، خدمت خالصانه و عاشقانه خود را به اولیای نعم تا پایان دوران سرفراز زندگی خود ادامه داد و با جان و دل و تلاش مردم مؤمن منطقه، به زدودن فقر همت گماشت.

مرحوم حاج عبدالله والی، با حضور 25 ساله خود، با توکل به خداوند متعال و کمک‌های بی‌شائبه نیکوکاران و نظام مقدس جمهوری اسلامی، چهره بشاگرد را تغییر داد و با احداث کیلومترها راه ارتباطی، ایجاد خمینی‌شهر، ده‌ها مدرسه، خوابگاه، مسجد، مراکز بهداشتی، درمانی و آموزشی، حوزه علمیه برادران و خواهران، مجتمع کشاورزی امام عبی(ع) و آبخیزداری و... حمایت از محرومان و سالخوردگان و ایتام و ایجاد اشتغال، اقدامات تحسین‌برانگیزی انجام داد.

پیکر آن مرحوم پس از تشیع روز جمعه در بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo