شهید آوینی
واکنش شدید مدیر مسئول کیهان به درخواست انگلیس برای تغییر نام فرودگاه امام خمینی(ره) :
 اگر خبر درخواست انگلیس صحت داشته باشد بايد سفیر و اعضای سفارت انگلیس را با حقارت از ایران اخراج کنیم

مدیر مسئول کیهان گفت : اگر خبر درخواست انگلیس از ایران مبنی بر تغییر نام فرودگاه امام خمینی(ره) صحت داشته باشد باید در وهله اول سفیر و اعضای سفارت انگلیس دستگیر و سپس با حقارت از ایران اخراج شوند.

حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان در واکنش به خبر درخواست انگلیس از ایران مبنی بر تغییر نام فرودگاه امام خمینی(ره) گفت : این خبر خیلی غیرعادی و مسخره به نظر می آید و اگر صحت داشته باشد نشان دهنده این است که انگلیسی ها به اوج جنون رسیده اند.

وی افزود : یک کشور بیگانه چه حقی دارد در مورد نامی که ما برای فرودگاه خودمان انتخاب کردیم اظهار نظر بکند آن هم نام شخصیت برجسته ای مثل حضرت امام خمینی(ره) که نام او با وجود همه ایرانیان، مسلمانان، محرومان، مستضعفان و آزادگان جهان عجین است.

شریعتمداری گفت : اگر این خبر صحت داشته باشد تنها پاسخی که می تواند جوابگوی این اقدام وقیحانه آنان باشد این است که سفیر و اعضای سفارت انگلیس را ابتدا دستگیر و بلافاصله با حقارت از ایران اخراج کنیم و به هیچ یک از اتباع انگلیس نیز اجازه ورود به خاک کشورمان را ندهیم و طبیعی است که باید تمام روابط اقتصادی ایران اسلامی نیز با این کشور قطع شود.

مدیرمسئول کیهان با بیان این که اقدامات نسنجیده و برخواسته از موضع ضعف برخی از مدیران ما از جمله عواملی است که  انگلیسی ها را به این حد از وقاحت رسانده است، افزود : در حالی که انگلیس اجازه داده بود که از آن کشور و توسط یک تلویزیون ماهواره ای علیه اسلام و پیامبر اکرم(ص) برنامه پخش شده و به ساحت مقدس ان بزرگوار اهانت شود، در همان زمان وزیر صنایع ما برای جلب همکاری اقتصادی با سرمایه گذاران انگلیسی در لندن جلسه بر گزار کرد.

وی تصریح کرد : کسانی که این اقدام و یا خرید کارخانه ورشکسته انگلیسی "روور" را انجام می دهند نماینده عزت و اقتدار ملت مسلمان و پاکباخته ایران نیستند.

منبع:خبرگزاري مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo