شهید آوینی
 
 حضور ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منكر در نمایشگاه كتاب
ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منكر در نمایشگاه كتاب در نمایشگاه كتاب حضور پیدا می كند.

به گزارش روابط عمومی ستاداحیاء امر به معروف و نهی از منكر، مؤمني‌ها جانشین معاونت فرهنگی ستاد ضمن اعلام خبر فوق، افزود: در طول ایام برگزاری نمایشگاه، علاوه بر ارائه كتابها و سي‌دي‌های مختلف منتشر شده با موضوع امر به معروف و نهی از منكر مسابقات مختلف فرهنگی برای بازدیدكنندگان برگزار مي‌شود.

وی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های سال گذشته ستاد احیا اعلام كرد: در طول سال گذشته تقریباً در هر 45 روز یك جلد كتاب توسط ستاد احیا انتشار یافته است كه در سطحهای مختلف آموزشی قابل بهره‌برداری مي‌باشد، همچنین در كنار این كتابها، انتشار ماهنامه راه‌ رشد و فصلنامه آئینه رشد كه ویژه مدیران كشور انتشار می یابد، از فعالیت‌های دیگر یان ستاد مي‌باشد.

وی تقدیر از مولفین برتر در حوزه امر به معروف و نهی از منكر از فعالیت‌های سال آینده این معاونت برشمرد و از كلیه ناشرین درخواست كرد تا نسخه‌ای از كتابهای منتشر شده در این موضوع را برای این معاونت ارسال نمایند.

* برگزاری همایش منطقه‌ای معاونین تشكل‌های مردمی در كرمانشاه
همایش منطقه‌ای معاونین و مدیریت‌های تشكل‌های مردمی به میزبانی ستاد احیا امر به معروف ونهی از منكر كرمانشاه در تاریخ 1/2/84 برگزار گردید.
در گاهی دبیر این همایش در گفت‌وگویی گفت: هدف از برگزاری این همایش، تبیین برنامه‌های اعلام شده به معاونتهای تشكلهای مردمی مناطق غرب كشور جهت گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منكر در سطح تشكلهای مختلف مردمی مانند اصناف، احزاب، نهادهای غیردولتی، هیات مذهبی و مساجد است.
مدیر امور مساجد ستاد احیاء مركز افزود: امیدواریم در سال آینده با برنامه‌ریزي‌های انجام شده شاهد جهش مناسبی در احیاء این فرضه مبارك در سطح گروه‌های مختلف مردمی ‌مي‌باشیم.

* معاونت تشكل‌های مردمی استان تهران
محمد ابوالقاسمی معاونت تشكل‌های مردمی ستاد احیا استان تهران در گردهمایی اصناف استان تهران گفت: امر به معروف صرفاً برای مقابله با منكرات نیست، بلكه هدف اصلی این فریضه گسترش معروف مي‌باشد.
وی افزود: یكی از شرایط امر به معروف مكنت است كه در چهارچوبهای مختلف خانوادگی و اجتماعی باید مورد دقت قرار گیرد و هر شخص با توجه به مقدار درك و مكنت باید به این فریضه و احیائ آن بپردازد ولی به این نكته باید توجه شود كه این واجب مانند هر واجب دیگری نیازمند آموزش است كه یكی از محورهای مهم آموزشی باید شناخت تاكنیك‌ها و شیوه‌های مناسب هر عصر برای چگونگی گسترش این فرهنگ باشد.
وی هدف از تشكل‌ گردهمایی اصناف شناخت راهكارهای گسترش امر به معروف و نهی از منكر در صفوف اعلام كرد.

منبع:خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo