شهید آوینی
 
نخستین یادواره «طلوع سرخ» برگزار مي‌شود
نخستین یادواره فرهنگی هنری «طلوع سرخ» در قالب فیلم، عكس و هنرهای تجسمی به همت حوزه هنری اصفهان از 18 لغایت 23 فروردین ماه جاری در اصفهان برگزار مي‌شود.

به گزارش از ستاد خبری حوزه هنری، مراسم افتتاحیه این یادواره در روز 18 فروردین ماه به موضوع «عزاداری ائمه اطهار (ع) و با رویكرد عاشورا» با حضور هنرمندانی همچون، ناصر تقوایی، داریوش ارجمند، مجید انتظامی، حسن نجفی، سید مهدی شجاعی و آذر سالك به عنوان هیات داوران این جشنواره در تالار هنر اصفهان برگزار مي‌شود.

براساس این گزارش در این یادواره فیلم‌های بلندی از كارگردانان مطرح سینمای ایران همچون ناصر تقوایی و رهبر قنبری به همراه فیلم‌های كوتاه منتخب - كه از میان فیلم‌های ارسال شده به دبیرخانه این یادواره انتخاب شده‌اند - در سینما سپاهان و تالار سوره اصفهان به نمایش در مي‌آیند.

همچنین، علاوه بر نمایش فیلم‌های بلند و كوتاه، گالري‌های حوزه هنری و موزه‌ هنرهای معاصر اصفهان، عكس‌ها و آثار تجسمی منتخب هنرمندان كل كشور در این یادواره به معصر تماشا گذاشته مي‌شود.

گفتنی است در حاشیه این یادواره، نشست‌های تخصصی رشته‌های مختلف هنری در تالار سوره حوزه هنری، سالن كنفرانس خانه هنرمندان و موزه هنرهای معاصر اصفهان برگزار خواهد شد.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo