شهید آوینی

 
جان پدرم را به بازی گرفتید ، آبرویش را به بازی نگیرید

در مورد به زندان انداختنش عجولانه قضاوت کردید ، جوانمردی‌هایش را با ناجوانمردی پاسخ دادید ، لطفاً پس از شهادتش آبرویش را به بازی نگیرید و خطاهای خود را با برچسب‌های اتهام‌های گوناگون نپوشانید .

در پی انتشار جوابیه‌های روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران که از سوی روابط عمومی قوه قضائیه منتشر شد ، علیرضا رجبی فرزند جانباز شهید محمد رجبی ثانی نامه‌ای به دفتر خبرگزاری مهر ارسال کرد . متن این این نامه عینا در ذیل آمده است .

به نام خدا

جان پدرم را به بازی گرفتید ، آبرویش را به بازی نگیرید . در مورد به زندان انداختنش عجولانه قضاوت کردید ، جوانمردی‌هایش را با ناجوانمردی پاسخ دادید ، لطفاً پس از شهادتش آبرویش را به بازی نگیرید و خطاهای خود را با برچسب‌های اتهام‌های گوناگون نپوشانید .

پدر من با سه جرم به زندان رفت و هر سه‌بار ، بی‌گناه ، توسط یک خانواده بوده . آیا کسی خواهد پرسید این خانواده کیست؟ اتهام اول پدرم در سن بسیار پائین از سر جوانی در یک آن اتفاق افتاد . این نزاع موضوعی تمام و پایان یافته است . اگر برای رفتن به جبهه خطاهای گذشته آدم‌ها را باید فراموش کرد ، لطفا با گفتارهای غیر انسانی ، موضوع را که مرتبط با 26 سال پیش است ، دوباره به یاد نیاورید . چراکه خانواده شهدا و جانبازان و مردم عزیز ایران با ایجاد اینگونه پوشش‌های خبری ، شما را نخواهند بخشید .

شما خطا کرده‌اید و باید پاسخگو باشید . به فرض اینکه تمام اتهام‌هایی را که وارد می‌کنید ، روزگاری بتوانید با ترفندهای مختلف آن را به اثبات برسانید . اما باید بدانید جرم پدر من هرچه بود ، باید با او بر اساس قانون عمل می‌کردید . پدر من یک قهرمان ملی بود و بعد ما ثابت خواهد شد که او برای چه گرفتار شد . و ثابت خواهد شد که قمه هم نکشیده است .

ما از همینجا به حرمت خون شهدا و رشادت جانبازان این مملکت ، به‌خاطر بی‌حرمتی‌هایی که به او شده است ، اعاده حیثیت می‌کنیم و تقاضای من از مطبوعات کشور و مسئولین بالای قوه قضائیه و بنیاد جانبازان این مملکت این هست که تلاش کنید که اتهامات وارده به پدرم با جزئیات کامل مورد تحقیق و مطالعه قرار گیرد .

ضمنا نظر به آنکه بعضی از روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها نامه روابط عمومی سازمان زندان‌های استان تهران را چاپ نموده‌اند ، مستنداً به قانون مطبوعات تقاضای چاپ این نامه را در همان صفحه دارم .

با احترام

علیرضا رجبی ثانی

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo