شهید آوینی

فتنه‌گران همچنان در «عاشورا» رسوا می‌شوند

عاشورا بود که یزید و بنی‌امیه را نزد همگان بی‌آبرو کرد و تمام آنها را به باد رسوایی گرفت؛ به راستی چه سری در عاشورا نهفته است که ذات آن رسواکننده فتنه‌گرانی است که قصد سوء نسبت به اسلام دارند.

 عاشورا رسوا کننده فتنه گران


نام عاشورا را که می‌شنویم دلمان پر می‌کشد برای حرم ارباب بی‌سر که بدنش 3 روز روی خاک داغ بیابان جلوی آفتاب سوزان مانده بود و اهل بیتش با دست و پای بسته و زنجیر شده به سوی کوفه و شام برده می‌شدند و چه کتک‌هایی که در بین راه بر دختران ارباب بی‌سر نزدند و اما این زینب (س) بود که خود را جلوی ضربات می‌گرفت تا آسیبی به اطفال برادر بی‌کفنش نرسد!

خواهر بزرگوار حسین (ع) که بنده اسم او را افسر جنگ نرم می‌گذارم، نگذاشت تا حوادث از یادها برود و در کوفه و شام چنان خطابه‌هایی خواند که در مقاتل نقل می‌کنند زنان گیسوان و موهای خود را از شدت درد می‌کشیدند و ضجه می‌زدند و مردان نیز صورت‌های خود را می‌خراشیدند و همین عاشورا بود که یزید و بنی‌امیه را نزد همگان بی‌آبرو کرد و همه آنها را به باد رسوایی گرفت...!

عاشورا رسوا کننده فتنه گران

اما نمی‌دانم چه سری در این عاشورا نهفته است که اصلاً ذات آن رسوایی فتنه‌گرانی است که سوء قصد نسبت به اسلام دارند! سال‌ها از آن حوادث گذشت و سال 88 بود که دوباره فتنه‌گران قصد سوء نسبت به اسلام پیدا کردند و با بهانه واهی تقلب که در اصل کلید واژه شروع شورش‌ها بود در کشور اسلامی ایران آشوب کردند و با آتش زدن اموال عمومی و ایجاد ترس و وحشت در بین مردم خسارت‌های فراوانی به بار آوردند.

و این بار نیز آیت‌الله سید علی خامنه‌ای به تأسی از عمه گرامی خود زینب کبری (س) وارد میدان شد و در آن نماز جمعه معروف فتنه‌گران را به باد رسوایی گرفت و بعد از آن بود که شدت آشوب‌ها کمی گرفته شد؛ اما ماجرا به اینجا ختم نشد بلکه مدت‌ها گذشت و این جاهل‌های بی خِرد با دستگاه ابا عبد الله (ع) در افتادند و در آن روز عاشورا که مردم در عزای ارباب بی‌کفن خود به سر و سینه می‌زدند این یزید و شمرهای زمان شروع به سوت و کف زدن و شکستن حرمت عاشورای حسینی کردند و دیگر این پایان کار برای آنها بود.

عاشورا رسوا کننده فتنه گران

و چند روز بعد مردم در 9 دی به خیابان‌ها آمدند و نسخه غائله فتنه با سرکردگی میر حسین موسوی و کروبی را در هم پیچیدند و باز هم رسوایی فتنه گرانی که قصدشان بر اندازی نظام و تغییر رهبری و حکومت بود در این زمان با عاشورا اتفاق افتاد ...!
مردم نیز در این زمان وفای خود را نسبت به رهبری اعلام کردند و بصیرت خود را به رخ جهانیان کشیدند که تا آمدن مهدی (عج) با سفیر و نائب او پیمان بسته‌اند!


 

منبع: به نقل از فرهنگ نیوز

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo