شهید آوینی

 

کنگره ی ملی شهدای دانشجو + تصویر

«محمد ودود حیدری» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور صبح روز 19 خرداد در نشست خبری کنگره ملی شهدای دانشجو که در مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان (لانه جاسوسی سابق آمریکا) برگزار شد، اظهار کرد: نگاه به مقوله‌های جهاد و شهادت و فرهنگ مقاومت، از اولویت‌های بسیج دانشجویی و کنگره ملی شهدای دانشجو در سطح دانشگاه های کشور است.
نشست خبری,کنگره ی شهدای دانشجو,شهید علم الهدی,بسیج دانشجویی,لانه جاسوسی,جهاد,شهادت,شاهد,خانواده شهید,مادر شهید,فرهنگ شهادت,جنگ,جبهه,سید هادی حسینی,خبر,گزارش تصویری,محمد ودود حیدری,شهید زین الدین,


دبیر کنگره شهدای دانشجو با اعلام این خبر که برنامه های این کنگره با آغاز هفته دفاع مقدس شروع می شود، ادامه داد: البته کارها و اقدامات ستادی از ابتدای امسال آغاز شده است.
حیدری اضافه کرد: ممتازین دانشجویی سردمداران حرکت های اصلی جنگ بودند، شهید زین الدین و شهید باقری از جمله دانشجویان شهیدی هستند که در دوران دفاع مقدس فرماندهی عملیات های مختلفی را بر عهده داشتند.
وی ادامه داد: یکی از اهداف کنگره شهدای دانشجو این است که ستارگان گمنام دانشجو را به همه مرم بشناساند و با الگو کرفتن از آنها فرهنگ جهاد و مقاومت اشاعه پیدا کند.
حیدری با اعلام این خبر که این کنگره همه دانشگاه های کشور را در بر می گیرد، اذعان کرد: بسیج دانشجویی با کمک وزارت علوم و تحقیقات اقدام به برگزاری کنگره شهدای دانشجو در ۳ سطح کرده است و قصد دارد بدنه دانشجویی کشور را درگیر این موضوع کند.

.: برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگ تر روی آنها کلیک کنید :.


منبع : وبسایت شهید آوینی


Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo