شهید آوینی

گزارش رونمایی میراث آلبرتا 2 +فیلم

بعد از اکران موفق مستند میراث آلبرتا یک نوبت به میراث آلبرتا دو رسید تا در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ ، اکران موفق تری داشته باشد . این مراسم در سالن تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شریف در ساعت ۱۵  برگزار شد.

 


فروش بلیط چند هفته ی پیش در سایت اینترنتی گروه سازنده آغاز شد و تا 1 روز قبل از اکران ادامه داشت. اما دیروز سالن تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شریف شاهد جمعیت علاقه مندی بود که برای اکران این مستند جمع شده بودند و صف طولانی ورود به سالن حاکی از این ماجرا بود.


مراسم رونمایی با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و سپس تمامی حضار به احترام سرود جمهوری اسلامی ایران برخواستند. بعد از گذشت چند لحظه ، اقای علی ضیاء ، مجری برنامه بروی سن رفت تا با عرض خوش آمد گویی ، حضار را دعوت به تماشای مستند کند. در اواسط پخش مستند ، ناگهان پخش تصویر به دلیل قطع برق متوقف شد و بعد از لحظاتی ادامه مستند به نمایش درآمد.


در طول برنامه دانشجویان با ابراز احساسات نسبت به برخی دیالوگ های مستند رضایت خود را نسبت به مستند میراث البرتا دو اعلام می کردند. در پایان اکران دانشجویان با تشویق خود ، مستند را تحسین کردند.از حاشیه های جالب این رونمایی قرعه کشی یک دستگاه تلفن همراه بود که با شور و هیجان خاصی انجام شد که در انتها به یک دانشجو خانم رسید.


در انتهای برنامه نوبت به بخش پرسش و پاسخ دانشجویان از کارگردان این مستند رسید .


در ابتدا اقای حسین شمقدری با عرض تشکر ،غافل گیری خود را نسبت به حضور این جمعیت اینگونه بیان داشت : "ما فکر می کردیم با فروش بلیط استقبال کمی صورت بگیرد ولی این گونه نشد و دانشجویان عزیز با حمایت و استقبال خود ،ما را شرمنده کردند." در ادامه دانشجویان به بیان دیدگاه ها ، انتقاد و پیشنهاده های خود پرداختند تا حتی عوامل ساخت را تشویق به ساخت قسمت سوم این مستند کنند.

تیزر مستند میراث آلبرتا 2 :

 

منبع : سایت شهید آوینی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo