ابوالهول "از كمیته مركزی الفتح": جای بحث وجود ندارد كه جزایر سه گانه اشغال شده در زمان شاه مخلوع باید به حاكمیت عربی بازگردانده شود.
حاكم راسالخیمه، سه جزیره خلیجفارس ظرف نه سال آینده به اعراب مسترد ميشود.