شهید آوینی

 
برگزاری مراسم 13 آبان در سـراسـر ایران‎
مراسم‎‎ یوم الله‎ 13 آبان سـالـروز تبعید امـام‎ خمینی‎ (ره،) كـشتـار دانـش‎ آموزان‎ به‎‎‎ دست‎ عوامل‎ شاه و تسخیــر لانــه جـاسـوسی‎ امریكا بـا حضــور گــسـتــرده‎ دانـش‎ آمـوزان‎، دانـشجـویـان و اسـاتیـد دانـشگـاه‎ در سـراسـر ایران‎ برگزار شد.

ایـن‎ مراسم‎ در تهران‎ با حضـور جمـع‎ كثیـری‎ از دانـشجـویـان‎‎‎ و دانـش‎ آموزان و همـچنیـن جمعی‎ از شخصیتهای‎‎‎‎ كشور,ی لشكری و تعـدادی از نمایندگان‎ مجلس‎ شـورای‎ اسلامی‎ ساعـت‎ 10 صبح‎ در مقابل‎ لانه‎ جاسـوسی‎ امریكا برگزار شد . در ایـن‎‎ مـراسـم‎ دانـش‎ آمــــوزان و دانشجویان‎ یك‎ صدا فریـاد مـرگ‎ بر آمریكـا سر دادند.

جمعی‎ از دانـش‎ آمـوزان‎ دختـر بـا در دسـت‎‎ داشتن‎ دست نوشته‎‎ هایی، یاد و خـاطره شهـدای‎ دانـش‎ آمـوز 13 آبـان‎ را گـرامی‎ داشتند.

در این‎‎ مراسم‎ همچنین گروهی‎ از طلاب‎ حـوزه‎‎ علمیه تهران‎‎‎ با پوشیدن كفن آمادگی‎ خود را برای‎ دفاع از خاك‎ میهن‎ در بـرابـر تهدیـدات‎ استكبار جهانی‎ اعلام‎ كردند. حضور خبرنگاران‎‎ و نمایندگان رسـانـه‎ هـای‎‎ داخلی‎‎ و خارجی بـرای تـهیـه‎ خـبـر و گزارش‎ از این‎ مراسم‎ چشمگیر بود. به‎‎‎ طوری‎‎ كه خبرگزاری فــرانـســه از تهـران‎‎ گزارش‎‎ داد , هزاران دانـش آمـوز و دانشجو و اقشار مختلف‎ مـردم‎ در بیســت‎ و پـنجـمیـن‎ سالگرد تسخیر سفارت‎ امریكـا در تهــران‎ ، بی‎ تفـــاوت‎ بــه‎ نتــایــج‎ انـتخـابـات‎‎ ریـاسـت جمهوری‎ امریكا همچون‎ سالهای‎ گذشته‎ , شعار مرگ‎ بـر امـریـكـا و اسرائیل‎ سر دادند و پرچم‎‎ های‎ این‎ دو رژیم را به‎ آتش‎ كشیدند.

در پایان‎‎ این مراسم‎ قطعنـامـه‎ ای‎ در 10 بند در حمایت‎ از آرمـانهـای‎ انـقـلاب‎ اسـلامی‎‎ و مبارزه‎ با استكبار جهانی قرائت‎ شد.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo