شهید آوینی

 
راه‌اندازی پایگاه اينترنتی سِحر سَحر ویژه ماه مبارک رمضان

محمدحسین نواب از طلاب نویسنده و روزنامه‌نگار از راه‌اندازی پایگاه سِحر سَحر با هدف فرهنگ‌سازی در خصوص ماه مبارک رمضان و همچنین تبلیغ مبانی اسلامی در اینترنت خبر داد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رسا، سردبیر پایگاه سِحر سَحر گفت : پایگاه سِحر سَحر یک روزنامه الکترونیکی مختص ماه مبارک رمضان است.

وی ادامه داد: مجموعه‌ای از دوستان طلبه قبل از راه‌اندازی پایگاه سِحر سَحر در یکی از مدارس علمیه‌ قم فعالیت‌های ادبی انجام می‌دادیم و با نشریات گوناگون علمی، ادبی و مذهبی هم در ارتباط بودیم. در نهایت به این نتیجه رسیدیم که دورهم بنشینیم و با هم یک کار مشترک انجام دهیم و با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان پایگاه اینترنتی سِحر سَحر را راه‌اندازی کردیم.

سردبیر این پایگاه هدف از راه‌اندازی پایگاه را تبلیغ اسلام و معارف دینی از طریق اینترنت دانست و تصریح کرد: با دوستان طلبه به این نتیجه رسیده بودیم که تبلیغ محدود به منبر رفتن و یا مسافرت کردن نیست و تبلیغ امثال ما که اهل نوشتن هستیم به نحو دیگری است. در حال حاضر ما هدف تبلیغی که برای طلاب در سفرهای ماه مبارک رمضان دیده شده است را در قالب پایگاه به علاقمندان و مخاطبان منتقل می‌کنیم. الحمدالله هم در چند روز گذشته مراجعه کنندگان بسیار زیاد بوده‌اند و این قابل پیش‌بینی نبود.

وی در ادامه افزود: پایگاه سِحر سَحر از روز اول ماه مبارک رمضان کار خود را آغاز کرد و هر روز نیز اطلاعات تازه وارد پایگاه می‌شود که این اطلاعات شامل داستان‌های کوتاه، نیایش، خاطره ماه مبارک با موضوعات مختلف، شعر مربوط به ماه مبارک، مقاله، آثار ماه مبارک رمضان در مسائل اجتماعی جامعه، رمضان در ادیان مختلف و پرسش و پاسخ است.

نواب خاطر نشان ساخت : پایگاه سِحر سَحر بعد از ماه مبارک رمضان به هفته‌نامه الکترونیکی تبدیل می‌شود و هر پنج‌شنبه اطلاعات تازه وارد پایگاه خواهد شد.

وی ارتباط با مدارس علمیه در قم و همچنین بسیج دانشجویی و نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها را یکی از برنامه‌های مهم این پایگاه عنوان و ابراز امیدواری کرد طلاب و دانشجویان جامعه بتوانند به بهترین نحو از این پایگاه بهره ببرند.

این پایگاه در نشانی www.sehresahar.com قابل دسترسی است.
 

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo