شهید آوینی

 
آخرین مناظره بوش و کری پنج شنبه برگزار می شود 

با توجه به نتیجه نظر سنجی ها پس از دو مرحله مناظره بوش و کری و با نزدیک شدن به زمان برگزاری آخرین مناظره دو نامزد دموکرات و جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در روز پنج شنبه رقابت سخت و نزدیک برای بوش و کری پیش بینی می شود.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، با نزدیک شدن به دوم نوامر زمان برگزاری انتخابات آمریکا و پس از برگزاری دو مناظره بین " جرج بوش" نامزد جمهوریخواه و " جان کری" نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نتایج نظر سنجی های انجام شده بعد از این دو مناظره نشان می دهد که این دو رقیب انتخاباتی رقابتی سخت و غیر قابل پیش بینی را در پیش خواهند داشت.

ادامه هرج و ومرج و نا آرامی در عراق، ادامه سیرصعودی افزایش قیمت نفت در بازارهای جهانی و ترس کشورهای مصرف کننده نفت از کمبود ذخیره انرژی، مسائل اقتصادی و داخلی آمریکا، وضع مالیاتهای سنگین و بیکاری در آمریکا از جمله مواردی هستند که تاثیر مستقیمی در نتیجه انتخابات آمریکا خواهند داشت.

با این وجود " جرج بوش " و " جان کری" برای شرکت در سومین و آخرین مناظره انتخاباتی که روز پنج شنبه برگزار می شود آماده می شوند.

نظر سنجی های انجام شده پس از اولین مناظره بوش و کری نشان داد که " جان کری" نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با اختلاف کمی جلوتر از بوش قرار دارد و نظرسنجی های انجام شده بعد از مناظره دوم در برخی بوش و در برخی دیگر از نظر سنجی ها کری پیشتر از رقیب خود عنوان کردند.

در آخرین نظر سنجی های انجام شده توسط شبکه سی ان ان 49 درصد از جان کری و 48 درصد از بوش حمایت کرده اند. در یک نظر سنجی انجام شده توسط شبکه ای بی سی  50 درصد از بوش و 46 درصد از کری حمایت کردند.

منبع:خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo