شهید آوینی

 
رایحه دل انگیز شمیم مهدی (عج) در آتن پراکنده شد
همزمان با برگزاری جشن میلاد دوازدهمین نور ولایت (عج) جشن باشکوهی به مناسبت این واقعه خجسته به همت رایزنی فرهنگی ایران در آتن برگزار شد.

به گزارش گروه دین واندیشه خبرگزاری "مهر" به نقل از سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامی ، در این مراسم که در بزرگترین سالن همایش شهر آتن - موزه جنگ یونان - برگزار شد، جمع کثیری از ایرانیان مقیم شرکت داشتند که از هنرنمایی گروه هنری اعزامی از ایران و انجام حرکات نمایشی بهره مند شدند.

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با تبریک اعیاد ماه شعبان بخصوص میلاد حضرت ولی عصر(عج) گفت : یکدلی و یکپارچگی مسلمانان، توجه به حضور حضرت و انجام رهنمودهای ایشان، از عوامل زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) و رفع مشکلات و مصائب آنان است.

سید محمد رضا دربندی خاطرنشان کرد: برگزاری چنین جشن هایی، علاوه بر تقویت یکدلی و یک رنگی ایرانیان، شرایط مناسبی را برای انتقال فرهنگ و سنت های زیبای ایران اسلامی به فرزندانمان فراهم می سازد.

وی یادآور شد: وظیفه ما و شما به عنوان تربیت کنندگان نسل آینده کشور، انتقال چنین ارزشهایی به فرزندان ایران زمین است و این گردهمایی ها و جشن ها می تواند ما را در این مهم یاری نماید.

وی استقبال بی نظیر ایرانیان مقیم آتن از جشن میلاد امام زمان(عج) را نشانه عشق و وفاداری ایرانیان به مذهب و کشورشان دانست و افزود: رایزنی فرهنگی ، افتخار دارد که در خدمت هموطنان خویش بوده و از همین مکان و مراسم مقدس اعلام می دارد از هیچ گونه کمک و همیاری به هموطنانمان دریغ نداریم و با آغوش باز پذیرای آنان خواهیم بود.

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo