شهید آوینی

 

چهارمین دوره تربیت مربی اخلاق برگزار شد

چهارمین دوره واحد تربیت مربی اخلاق مؤسسه آموزشی ـ پژوهشی امام خمینی (ره ) با حضور آیت الله مصباح یزدی و جمعی از اساتید این مؤسسه در قم برگزار شد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رسا، حجت الاسلام علی بهرامیان مسئول آموزش واحد تربیت مربی اخلاق در حاشیه این مراسم  اظهار داشت: در نیمسال اول این واحد درسی 6 موضوع شامل روش‌های اصلاح و تربیت با نگرش به متون دینی، دستور‌العمل‌های اخلاقی، آشنایی با اصول و فنون مشاوره، درمان رذایل اخلاقی، روش تحقیق در متون اخلاقی و اخلاق خانواده و آسیب ‌شناسی آن مورد آموزش و بررسی قرار می‌گیرد.

مسئول آموزش واحد تربیت مربی اخلاق مؤسسه آموزشی ـ پژوهشی امام خمینی( ره ) تصریح کرد : دوره چهارم آموزش مربی دارای دو ویژگی است. اول این که در گذشته به دلیل کمبود فضای آموزشی مجبور بودیم کلاس‌ها را به صورت مختلط برگزار می‌کردیم ، اما در این دوره خواهران و برادران تفکیک شدند و کلاس‌های خواهران در جامعه‌الزهرا (س) برگزار می‌شود و کلاس های برادران هم در مؤسسه برگزار خواهد شد.

وی در خصوص تعداد داوطلبان شرکت کننده گفت: تعداد پذیرش شدگان در این دوره خواهران 19 نفر و برادران 36 نفر هستند و از ابتدای راه‌ اندازی این واحد تا کنون بیش از 169 نفر توانسته‌اند این دوره‌ ها را با موفقیت سپری کنند.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo