شهید آوینی

 

تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان روز چهارشنبه به مصاف چین خواهد رفت 

با مشخص شدن چهره چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی رقابتهای فوتبال نوجوانان آسیا ، تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان روز چهارشنبه به مصاف چین خواهد رفت.

در مرحله یک چهارم نهایی این رقابتها روز یکشنبه چهار دیدار برگزار شد که طی آن تیم ملی فوتبال کشورمان بانتیجه 3 بر صفرتیم ملی نوجوانان عراق را شکست داد. تیم ملی قطر در ضربات پنالتی موفق به شکست 4 بر 3 تیم ملی نوجوان کویت شد. کره شمالی دردیداری حساس و سرنوشت ساز موفق شد با یک گل تیم نوجوانان کره جنوبی را حذف کند و تیم نوجوانان چین موفق شد با یک گل عمان را مغلوب کند.

به این ترتیب روزچهارشنبه و درمرحله نیمه نهایی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان به مصاف چین خواهد رفت و تیم های قطر و کره شمالی دیگر دیدار این مرحله را برگزار خواهند کرد. دیدار ایران و چین ساعت 30/14 دقیقه به وقت تهران در شهر شیزوکای ژاپن برگزارخواهد شد. تیم کشورمان در صورت پیروزی بر چین علاوه بر صعود به دیدار پایانی به رقابتهای جام جهانی نوجوانان نیز راه پیدا خواهد کرد.

نکته جالب مرحله نیمه نهایی این رقابتها دیدار ایران و چین است . تیم های بزرگسالان این دو کشورحدود یک ماه و چند روز پیش در رقابتهای جام ملتهای آسیا به مصاف هم رفتند که تیم چین موفق شد در ضربات پنالتی از سد ایران بگذرد. در آن دیدار تیم ایران لباس سبز برتن کرده بود و قراراست در دیدار نیمه نهایی نوجوانان نیز ایران سبزپوش باشد.

 

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo