شهید آوینی

 

شركت دو هزار و پانصد نفر در همایش آیه های ایثار

از این تعداد 450 نفر فارغ التحصیل مقاطع مختلف دانشگاهی هستند که در زمان‌های مختلف در سطح کشور رتبه های ممتاز کسب کرده‌اند

فرح روز فاتحی در نشستی مطبوعاتی با اشاره به اینکه مهمترین اهداف برگزاری همایش آیه های ایثار و تلاش معرفی زنان ایثارگر در بخش های فرهنگی ‏، هنری و ورزشی است ‏، افزود : در چهارمین همایش آیه های ایثار و تلاش 425 بانوی برگزیده توسط سازمانها و نهادهای شرکت کننده  معرفی شده اند ‏، که از این میان 20 نفر برگزیده شده و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی همچنین افزود : برگزیدگان همایش آیه های ایثار از بین خانواده ایثارگران شامل  همسران و فرزندان شهدا ، همسران وفرزندان جانبازان و نیز بانوان جانباز وآزاده وزنانی که در طول دفاع مقدس حضور فیزیکی و فعالی درجبهه داشته اند انتخاب می‌شوند . و ملاک و معیارهای  این انتخاب نیز عبارت است از : رتبه های علمی از اول تا دوم کشوری ، ارائه حداقل سه مقاله علمی درسطح بین المللی ، منتخبین المپیادهای علمی وفرهنگی که به عنوان نفر اول استان خود معرفی شده اند.

دبیر چهارمین همایش آیه های ایثار و تلاش باتاکید بر اینکه معرفی مقالات برتر در روز همایش صورت می پذیرد ، افزود : سایت اینترنتی تحت همین عنوان تا 30 شهریور ماه راه اندازی می شود.

فاتحی در پایان  از برگزاری نشست های تخصصی ‏و دو هم اندیشی در حاشیه چهارمین همایش آیه های ایثار و تلاش خبر داد. و گفت : ماهنامه ای تا آخرسال 83 که در آینده به هفته نامه تبدیل خواهد شد ، مربوط به زنان ایثارگرارائه می شود. ضمن اینکه تهیه بانک اطلاعاتی نیز در مورد زنان ایثارگر در دست اجرا است.

منبع:خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo