شهید آوینی

 

خاخام‌های صهیونیست بر تشدید عملیات علیه فلسطینیان تاكید كردند!!!  
یك گروه از خاخام‌های رژیم صهیونیست و سران گروه افراطی یشیواس از نیروهای این رژیم خواستند بدون توجه به كشته شدن غیرنظامیان، عملیات خود را علیه مبارزان فلسطینی شدت بخشند.

روزنامه صهیونیست هاآرتص در شماره امروز خود نوشت یك گروه از خاخام‌های برجسته اسرائیل به صورت علنی از وزیر جنگ این رژیم خواستند با تشدید برخورد خود با مبارزان فلسطینی و بدون نشان دادن هیچ‌گونه ترحم نسبت به آنها و با بی‌اعتنایی به كشته شدن فلسطینیان بی‌‌گناه، آنها را سركوب نماید.

این درخواست طی نامه‌ای كه توسط برخی از خاخام‌های برجسته و تندرو رژیم صهیونیستی نوشته شده است، بدست "شائول موفاز" وزیر جنگ این رژیم رسیده است. از نویسندگان این نامه می‌توان به "داو لیور"، رییس كمیته خاخام‌های كرانه باختری و نوار غزه اشاره كرد. خاخام‌های صهیونیست در نامه خود این سؤال را مطرح كردند كه آیا ارتش اسرائیل در صورت كشته شدن فلسطینیان بی‌گناه باید به سركوب مبارزات ضد اشغالگری ادامه دهد و یا اینكه باید از سركوب دست كشیده و باعث به خطر افتادن جان صهیونیست‌ها شود.

خاخام‌های افراطی صهیونیست در ادامه نامه خود و به نقل از "خاخام آكیوا"، یكی از خاخام‌های برجسته در پاسخ به سؤال مطرح شده خود نوشتند: «زندگی اسرائیلی‌ها مهمتر است.»

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo