شهید آوینی

 

همایش اسلامی در شمال آمریكا برگزار می‌شود
مسئولین دانشگاه اسلامی اینترنتی مسلمانان در شمال آمریكا، همایشی را با عنوان "به‌سازی جهان در جهت ترویج آموزش اسلامی» برگزار می‌كنند.

به نقل از پایگاه اینترنتی «استادی اسلام» همایش اسلامی «به‌سازی جهان در جهت ترویج آموزش اسلامی» روز سوم اكتبر (12 مهر ماه) در مركز همایش‌‌های مترو ترنتوی شمال آمریكا برگزار می‌شود.
مسئولین دانشگاه اسلامی اینترنتی مسلمانان، دلیل برگزاری چنین همایشی را مقابله با چالش‌های موجود در امر آموزش نسل جوان جامعه اسلامی آمریكا بیان كرده‌اند.
به گفته این مسئولین امروزه مسلمانان شمال آمریكا با معضلات زیادی در ارتباط با آموزش نسل جدید خود مواجه‌اند و با وجود رشد روز افزون مدارس و مساجد اسلامی در این منطقه از آمریكا و علی‌رغم فعالیت مداوم این مدارس و مساجد در امر تعلیم، هنوز هم 80 درصد از جوانان مسلمان آمریكا به یك منبع رسمی آموزشی دسترسی ندارند.
البته پس از تاسیس شبكه آموزشی اسلامی اینترنتی كه كودكان و نوجوانان 8 تا 18 ساله را تحت پوشش خود قرار داده این معضل تا حدودی كمرنگ‌تر شده است.
این همایش در برگیرنده برنامه‌های چون سخنرانی كارشناسان دینی، آموزش اعتقادی، سرگرمی‌های اسلامی، حضور رسانه‌های تصویری و مطبوعاتی و .... خواهد بود.
نویسندگان و محققین نامی جهان اسلام نیز از سراسر جهان برای شركت در این همایش دعوت شده‌اند.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo