شهید آوینی

 

هادی ساعی:سخت ترین مبارزات عمرم را در آتن انجام دادم

هر چند برای انجام هر مسابقه ای خود را آماده كرده بودم اما فكر نمی كردم سرسخت ترین حریفان این وزن (دوم) با من روبرو شوند.

هادی ساعی ، دارنده نشان طلای تكواندو المپیك سیدنی ضمن بیان این مطلب، گفت: تمامی كشورها با تمام انرژی در رقابت های المپیك ظاهر می شوند و با آن كه حریفان سرسختی در وزن 68- كیلوگرم حضور داشتند اما فكر نمی كردم برای رسیدن به طلا با همه آنها روبرو شده وهمه آنها را نیز شكست دهم. وی افزود: حریف ایتالیایی قهرمان اروپا، جوانان و دانشجویان جهان بود و عنوان قهرمانی بزرگسالان جهان را نیز یدك می كشید، حریف برزیلی خودم را كه در مسابقات انتخابی فرانسه مرا برده بود با اختلاف سه امتیاز شكست دادم و در پای فینال با حریف گمنام كره ای روبرو شدم كه انصافا سخت ترین بازی من بود كه توانستم شكر خدا را با یك بازی حساب شده او را نیز شكست دهم تا فینال با شانگ نماینده قدرتمند چین تایپه ای روبرو شوم كه باز هم با اختلاف سه امتیاز او را بردم تا طلا بگیرم.

ساعی در خصوص اعتراض ایتالیایی ها به باخت نماینده خود، می گوید: ضربه دولیاچوگی من به صورت او باعث پارگی لب هایش شد كه طبق نظر پزشكان وی حق ادامه بازی را نداشته و بالطبع بازنده می شد و اگر این اتفاق برای هر كس می افتاد داوران همین رای را می دادند.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo