شهید آوینی

 

پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مناسبت برگزاری چهاردهمین اجلاس سراسری نماز

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت برگزاری چهاردهمین اجلاس سراسری نماز پیامی صادر فرمودند.

متن پیام بدین شرح است: بیش از هر سخن باید خدای حكیم علیم را بر توفیقی كه به دست‌اندركاران این گردهمائی مبارك ارزانی داشته، سپاس گویم و از آنان به ویژه جناب حجه‌الاسلام آقای قرائتی به خاطر تداوم كار و پیگیری این مهم، قدردانی كنم. اهتمام به اقامه‌ نماز در شمار برترین مواد در برنامه‌ كلان دولت اسلامی است. الذین ان مكنا هم فی الارض اقاموا الصلوه و اتو الزكاه و امروا بالمعروف و نهوا عن المنكر.

اكنون نوبت محاسبه خویشتن است. باید به حساب خود در این وظیفه‌ بزرگ بپردازیم و كاركرد خویش را بیازمائیم. این اجلاس، بار سنگین این بررسی را بردوش گرفته است. اگر چه می‌توان حجم خدمات را در دستگاه‌ها به تقریب، مشخص كرد ولی ارزیابی حقیقی و درست، آنگاه میسر می‌گردد كه نتایج و دستاوردها نیز محاسبه شود.
مهمترین شاخص در تعیین موفقیت باغبان، كمیت و كیفیت میوه‌‌ای است كه در عرصه‌ تلاش و مجاهدت او به دست می‌آید.

توصیه موكد اینجانب این است كه از نیروهای خلاق، متفكر و مولد در مجموعه پیگیر امر نماز، بیشترین بهره‌گیری صورت گیرد. از توانائی‌های نرم‌افزاری در زمینه‌های، هنر، ادبیات، فیلم و تبلیغات حداكثر استفاده برده شود. راهكارهای برخاسته از توانایی علمی و هنری انتخاب گردد و همه ظرفیت‌های فراوان موجود به كار گرفته شود.
ارزیابی مثبت و رضایت برانگیز، هنگامی صورت خواهد گرفت كه این فریضه انسان‌ساز، همچون زلال همیشه جوشان، فضای زندگی و فضای دل همگان را به طراوت و امید وایمان مزین گرداند.

توفیق همه‌ مسئولان را در این راه از خداوند متعال مسئلت می‌كنم.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo