شهید آوینی
 
وحيد هاشميان : اميدوارم ايران تيم خوبى به جام جهانى فوتبال اعزام کند

وحيد هاشميان بازيکن ايرانى باشگاه "بايرن مونيخ " آلمان گفت : اميدوارم که ايران يک تيم خوب و قوى به مسابقات جام جهانى فوتبال سال۲۰۰۶ ميلادى در آلمان اعزام کند.

هاشميان روز سه شنبه طى اظهاراتى در سايت اختصاصى خود پيرامون ديدار مهرماه تيم هاى ملى فوتبال آلمان و ايران در تهران افزود : اين ديدار براى بازيکنان جوان تيم ايران يک تجربه خوب است . هاشميان گفت : تيم ملى فوتبال ايران از يک ترکيب متشکل از تعداد زيادى بازيکن جوان و با تجربه برخوردار است . اين بازيکن تيم بايرن افزود : از آنجا که تيم ملى ايران هم اکنون يک مربى حرفه اى دارد و بازى ها را به نحو مطلوبى سازماندهى کرده است ، اين تيم از يک ظرفيت بالقوه بهره مند مىباشد.

هاشميان همچنين پيرامون رقباى خود در باشگاه بايرن آلمان اظهار داشت : وجود رقيب امرى مطلوب است زيرا انسان تلاش مىکند تا راندمان کارى بيشترى از خود نشان دهد. هاشميان يکى از روياهاى خود را عضويت در باشگاه بايرن خواند و گفت : هر کس که سخت کوشش کند، مىتواند روياهاى خود را نيز محقق نمايد. اين بازيکن ايرانى افزود : از ديدگاه من ، وجود رقيب يک امر مثبت است و بدون وجود رقيب حتى زندگى در فوتبال خسته کننده است . هاشميان که بازيکن سابق تيم پاس ايران است ، گفت : در فوتبال نام و اسم مهم نيست بلکه به ويژه راندمان و عملکرد اهميت دارد. هاشميان که ابتدا عضو باشگاه هامبورگ و سپس عضو تيم بوخوم بود از فصل جديد به عضويت باشگاه بايرن آلمان در آمده و يک قرارداد دو ساله با اين باشگاه منعقد کرده است .

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo