شهید آوینی

در اعتراض به تجاوز دژخیمان آمریکایی به حریم علوی و کشتار مردم بی دفاع عراق انجام شد:

راهپیمایی صدها تن از نمازگزاران تهرانی پس از نمازجمعه
صدها تن از نمازگزاران تهرانی پس از نماز جمعه در اعتراض به هتک حرمت حریم علوی و کشتار مردم بی دفاع عراق به سمت میدان فلسطین راهپیمایی کردند.

در این راهپیمایی نمازگزاران تهرانی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از اقدامات وحشیگرانه اشغالگران در عراق و فلسطین نشان دادند.

همچنین راهپیمایان در عزای شهادت امام هادی(ع) و هتک حرمت حرم علوی به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

دربیانیه پایانی راهپیمایی امروز نمازگزاران تهرانی آمده است: اکنون که دژخیمان آمریکایی آشکارا با هواپیما و بالگرد به بمباران هوایی و با توپخانه و خمپاره به موشک باران زمینی و با آتشبار تانک ها و نفربرهای زرهی به گلوله باران وحشیانه حرم علوی و مدافعین آن و مردم شهر نجف می پردازند، از مجامع بین المللی ، اسلامی ، عربی و همه آزادگان جهان می خواهیم که موضع گیری جدی نموده و به طور عملی از وقوع فاجعه انسانی جلوگیری نمایند.

راهپیمایان در این بیانیه خواستار محاکمه حازم الشعلان وزیر کشور دولت موقت عراق شدند و تاکید کردند: از آنجا که حملات وحشیانه آمریکاییها درعراق مشابه اعمال ننگین صهیونیستها در فلسطین اشغالی است ما تنها راهکار را مقاومت و مبارزه همه جانبه دانسته و معتقدیم برای دفاع از اماکن مقدسه باید دولتها و کنفرانس اسلامی اقدام به تشکیل نیروهای مدافع حرمین کنند و ما دولت جمهوری اسلامی را موظف به دادن این پیشنهاد به کنفرانس اسلامی می دانیم.

در این بیانیه همچنین از مسئولین خواسته شده است که به جوانان غیور شیعه و استشهادیون کشورمان اجازه دهند تا در کنار مدافعین علوی در نجف حضور یابند.

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo