شهید آوینی
 
برانکو از سرعت عمل پلیس تهران قدردانی کرد
یک اتفاق عجیب و در عین حال جالب توجه ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان را نسبت به عملکرد پلیس تهران در برخورد با جرائم شگفت زده کرد .

ماجرا از این قرار است که در روز ورود تیم ملی فوتبال کشورمان به ایران ، به جهت ازدحام جمعیت در فرودگاه مهرآباد مقادیر قابل توجهی دلار از برانکو ایوانکوویچ به سرقت می رود . نیروی انتظامی و پلیس مسقر در فرودگاه بلافاصله در جریان سرقت از سرمربی تیم ملی  قرار می گیرند و اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز می کنند . این در حالی است که برانکو با ناراحتی محل فرودگاه را ترک می کند و عازم  هتل محل اقامت خود می شود .

بر اساس این گزارش کمتر از 24 ساعت بعد طی تماسی از سوی نیروی انتظامی به برانکو اطلاع می دهند که سارق مورد نظر پیدا شده و وی می تواند با حضور در فرودگاه مهرآباد وجوه به سرقت رفته را تحویل بگیرد . برانکو عصر امروز با مراجعه به پلیس فرودگاه با سارق مورد نظر روبرو می شود و از اینکه نیروی انتظامی در کمتر از چند ساعت دزد ناجوانمرد را دستگیر کردند از نیروی انتظامی بویژه سردار رویانیان رئیس پلیس 110 و سردار طلایی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ تشکر و قدردانی کرد .
برانکو در این دیدار گفت : برای من جای بسیار خرسندی است که پلیس ایران با چنین سرعت عمل بالایی اقدام به دستگیری یک سارق کرده باشد. جا دارد از تلاشهای پیگیرانه پلیس تهران و تمامی کسانی که در این زمینه تلاش کردند، صمیمانه تشکر و قدردانی کنم .

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo