شهید آوینی
 
جشن بزرگ جوانان ایران همزمان با روز بین المللی جوانان در تهران برگزار می شود
جشن بزرگ جوانان ایران پنج شنبه 22 مرداد همزمان با روز بین المللی جوانان در تهران برگزار می شود.

این جشن که با حضور بیش از 2 هزار جوان از جمله اعضای سازمانهای غیر دولتی و تشکل های دانشجویی توسط مجمع ملی جوانان و در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا و امام خمینی (ره) برگزار می شود با پیام حجه الاسلام محمد خاتمی رییس جمهوری به جوانان ایرانی گشایس می یابد.

بر اساس این گزارش در جشن بزرگ جوانان جمعی از مسوولین دولتی، نمایندگان مجلس و مسوولین مرتبط با امور جوانان کشور نیز در آن حضور خواهند داشت.

 فرد ریک لانیز نماینده سازمان ملل در تهران پیام کوفی عنان دبیرکل سازمان ملل به مناسبت روز بین المللی جوانان را قرائت می کند و فرزند یادگار امام، به ارائه دیدگاهها و خاطرات امام خمینی (ره) پیرامون جوانان خواهد پرداخت.

شایان ذکر است: ارسال پیام صلح و دوستی به جوانان جهان توسط رییس دوره ای مجمع ملی جوانان ایران، اجرای برنامه های آئین و نمایش و اجرای برنامه های متنوع از دیگر برنامه های اولین جشن بزرگ جوانان ایران است.

گفتنی است در این برنامه نخستین بار با اعلام فراخوان در نشریات و روزنامه ها 1700 تن از عموم جوانان برای شرکت در این جشن ثبت نام کرده اند. همچنین جشن بزرگ جوانان ایران ساعت 17 روز 22 مرداد ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

منبع:خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo