شهید آوینی
 
برگزیدگان نمایشگاه فرهنگ فاطمی معرفی شدند
نمایشگاه فرهنگ فاطمی با معرفی برگزیدگان در رشته های مختلف هنری پایان یافت .

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ، دکتر محمود احمدی نژاد شهردار تهران طی سخنانی در مراسم اختتامیه نمایشگاه " فرهنگ فاطمی " ، برگزاری این نمایشگاه را بیانگر عشق همه ملت ایران اسلامی به حضرت زهرا (س) اعلام کرد و ضمن تشکر و قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه ، ابراز امیدواری کرد  در سال آینده این نمایشگاه در ابعاد وسیعتری برگزار شود .

در اختتامیه نمایشگاه " فرهنگ فاطمی " ، سید صفرالدین حسینی ، صابر صفایی و روشن ضمیر به ترتیت نفرات اول تا سوم رشته خوشنویسی معرفی شدند .
در رشته صنایع دستی نیز هیأت داوران مهدی طوسی را به عنوان نفر اول ، مرضیه آورند و معصومه حاجی غفارلو را به طور مشترک نفر دوم و ژیلا احمدوند را به عنوان نفر سوم معرفی کردند .

در بخش نقاشی سروریان ، محمد مهدی رسولی ، طاهره ابولی و اسفندیاری مهر ، به ترتیب به عنوان نفرات اول تا چهارم این رشته معرفی شدند .

در رشته نگارگری و تذهیب هیأت داوران برگزیده ای نداشت و به بهمن شریفی و سیما آستان بوس ، لوح تقدیر اهداء شد .

همچنین هیأت داوران از همه غرفه های شرکت کننده در نمایشگاه تشکر و لوح یادبود اهداء کرد .

نمایشگاه بزرگ فرهنگ فاطمی از سیزدهم تیرماه با حضور فعال بیش از 80 تشکل دینی و فرهنگی و همچنین آثار هنری دهها هنرمند اهل بیت، در مساحتی بالغ بر 17 هزار متر مربع برپا شد و در قالب برنامه های متنوع هنری ، غرفه های عرضه و فروش محصولات فرهنگی ، نمایشگاههای عکس ، نقاشی و سایر آثار هنری ، نمایش بزرگترین تابلوی الله جهان ، تعزیه و تواشیح ، مسابقات مختلف ویژه کودکان و نوجوانان و دهها برنامه مذهبی و فرهنگی با رویکرد ارائه و ترویج فرهنگ اهل بیت ، طی یک ماه برگزاری میزبان بیش از 500 هزار شهروند تهرانی بود .

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo