شهید آوینی
 
برانكو:اعتراف مى کنم که اندوهگین هستم 

برانکو ایوانکوویچ که سخنان خود را به زبان انگلیسى بیان میکرد، افزود : بازیکنان تیم ملى ایران با توجه به ده نفره بودن تمام سعى خود را بکار بستند اما تلاش آنان بى نتیجه ماند. وى در خصوص پیش بینى خود از بازى دو تیم ژاپن و چین خوددارى کرد.


سرمربى تیم ملى فوتبال ایران در کنفرانس خبرى بعد از بازى تیمش برابر چین به خبرنگاران گفت : از تلاش و زحمات بازیکنان خود نهایت سپاس و تشکر را دارم ، چرا که آنان هرچه در توان داشتند در بازى امروز با چین ارائه کردند. برانکو ایوانکوویچ که سخنان خود را به زبان انگلیسى بیان میکرد، افزود : بازیکنان تیم ملى ایران با توجه به ده نفره بودن تمام سعى خود را بکار بستند اما تلاش آنان بى نتیجه ماند. وى در خصوص پیش بینى خود از بازى دو تیم ژاپن و چین خوددارى کرد و گفت : نمیتوانم در مورد بازى فینال دو تیم ژاپن و چین چیزى بگویم ، هر دو تیم زحمت کشیدند و توانستند به بازى پایانى راه یابند.

وى ادامه داد : چین نیز تیم قدرتمندى نشان داد ولى دیدید که شرایط براى ما پس از اخراج ستار زارع دشوار شد و ما مجبور بودیم تا پایان بازى دست به ریسک نزنیم و با احتیاط مسابقه را دنبال کنیم . سرمربى تیم ملى فوتبال کشورمان در خصوص قضاوت داور لبنانى این بازى نیز گفت : من در خصوص قضاوت چیزى نمى گویم چون هرگز در این خصوص اظهار نظر نکرده و نخواهم کرد.


ایوانکوویچ که بر خلاف روزهاى قبل اندکى پریشان و افسرده به نظر میرسید، در پایان از برگزارى خوب مسابقات تشکر و قدردانى کرد و گفت : هم بازى ژاپن برابر بحرین در این مرحله جذاب بود و هم بازى ما با چین . امیدوارم که تماشاگران از بازى هر دو تیم لذت برده باشند. وى اضافه کرد : بسیار خرسندم که بازیکنانم از شروع جام تا این مرحله براى صعود تیم به مراحل بالاتر تلاش خود را ارائه دادند. ضربات پنالتى نیز بستگى به روحیه بازیکن دارد که چگونه پشت توپ قرار گرفته و به آن ضربه بزند.

وى ادامه داد : اعتراف مى کنم که اندوهگین هستم چرا که بچه ها نهایت تلاش خود را کرده و به یک قدمى فینال رسیده بودیم اما وقتى بازیها به مرحله پنالتى میرسد براى همه تیم ها مشکل ساز مى شود. برانکو در خصوص اخراج ستار زارع گفت : متاسفانه دلیل اخراج زارع را نمى دانم و ندیدم که او چه کرد. اما به بچه ها قبلا تاکید کرده بودم که با توجه به میزبانى تیم چین مراقب رفتار خود باشند اما چنین نشد.

سرمربى کروات تیم ایران ادامه داد : به دنبال اخراج زارع دست و پاى تیم بسته شد و ما نتوانستیم بازى را آنگونه که برنامه ریزى کرده بودیم ادامه دهیم و تعویض مبعلى و تقى پور به دلیل ضربات پنالتى بود.

وى در خصوص عدم نام على کریمى در لیست ۵ پنالتى زن ایران گفت : کریمى بلافاصله بعد از پایان بازى اعلام کرد که به دلیل خستگى زیاد آمادگى زدن پنالتى را ندارد و من به شجاعت او تبریک مى گویم .

برانکو ادامه داد : من به پنج بازیکن خود براى به ثمر رساندن پنالتى اطمینان داشتم و تقى پور و رضایى نیز قرار بود در صورت لزوم پنالتى هاى بعدى را بزنند. وى در خصوص بازى رده بندى و روحیه بازیکنان تیم ایران نیز گفت : به طور قطع براى کسب مقام سومى آسیا مقابل بحرین به زمین خواهیم رفت و تلاش خواهم کرد که بازیکنان تیم را از نظر روحى به شرایط ایده آل برسانم .

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo