پرویز پرستویی به مزدک میرزایی:

«ایران از بین نمی‌رود»

پرویز پرستویی خطاب به مزدک میرزایی نسبت به نحوه پوشش تیم ملی فوتبال ایران در این برنامه واکنش نشان داد.

پرستویی در ابتدای یادداشت خود با اشاره به سابقه فعالیت مزدک میرزایی در رسانه ملی، نوشت که با وجود همکاری او با شبکه ایران اینترنشنال، همچنان برای وی احترام قائل است. با این حال، از رویکرد برنامه «هت‌تریک» در قبال تیم ملی فوتبال ایران انتقاد کرد.این بازیگر با اشاره به اینکه در برنامه «هت‌تریک» بارها از تیم ملی با عنوان «تیم جمهوری اسلامی» یاد شده است، این پرسش را مطرح کرد که اگر عوامل برنامه این تیم را نماینده ایران نمی‌دانند، چرا زمان زیادی را به تحلیل بازی‌ها، بررسی عملکرد و اظهار نظر درباره برد و باخت آن اختصاص می‌دهند.

پرستویی همچنین به استفاده از پرچم شیر و خورشید در یکی از تصاویر منتشرشده توسط این برنامه اشاره کرد و نوشت که پرچم رسمی جمهوری اسلامی ایران، پرچمی است که امروز در تمامی رقابت‌های بین‌المللی و مسابقات جام جهانی به عنوان نماد ایران شناخته می‌شود.وی تأکید کرد تغییر پرچم رسمی ایران در یک برنامه رسانه‌ای اقدامی غیرحرفه‌ای است و این سؤال را مطرح کرد که آیا اگر پرچم هر کشور دیگری که در جام جهانی حضور دارد تغییر داده شود، با اعتراض مواجه نخواهد شد؟پرستویی در پایان خطاب به مزدک میرزایی نوشت اگر این رویکرد، سیاست شبکه محل فعالیت او نیز هست، برای آن مجموعه متأسف است و افزود تغییر پرچم رسمی ایران و نحوه پرداخت به تیم ملی، اقدامی «غیرحرفه‌ای» است.

ثبت دیدگاه

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.