شهید آوینی
 
پایگاه اینترنتی قرآن کریم مقالات تازه قرآنی منتشر کرد

پایگاه اینترنتی قرآن کریم فهرستی از مقالات جدید قرآنی را در دسترس علاقه‌مندان قرار داده‌است.

در راستای افزایش سهم مفاهیم قرآنی در فضای مجازی، پایگاه اینترنتی قرآن کریم فهرستی از مقالات جدید قرآنی را در دسترس علاقه‌مندان قرار داده‌است.

معجزه‌های ریاضی و عددی در قرآن، با امیرالمؤمنین(ع) در سایه قرآن، قرآن‏شناسی از دیدگاه امام خمینی(ره)، آیات قرآن کریم در شأن امام حسین(ع)، با امام کاظم(ع) در سایه قرآن، پیدایش انسان از نظر علم و قرآن و قرآن و مهدویت عناوین جدید مقالات منتشر شده در این پایگاه است.

مخاطبان می‌توانند عناوین دیگری از مقالات قرآنی را مانند دفاع از حریم قرآن، سیماى زن فرمانروا در قرآن، پیشینه علوم قرآنى، علوم قرآنى، کاتبان وحى، مکى و مدنى، ناسخ و منسوخ، شأن نزول(اسباب نزول)، محکم و متشابه را مشاهده کنند.

تعریف قرآن، اندازه و حجم و تقسیمات قرآن، آیه و سوره، صورت و سبک قرآن، محتواى قرآن، حروف مقطعه یا فواتح سور، وحى و کیفیت نزول قرآن، جمع و تدوین قرآن، چاپ قرآن، قرائت و قراء بزرگ، تحدى و اعجاز قرآن، تفسیر و تأویل از دیگر عناوین مقالات پایگاه اینترنتی قرآن کریم است.

همچنین در بخش مقالات قرآنی این سایت می‌توان مقاله‌های دیگری چون تجوید و ترتیل، قصص قرآن،

قصص قرآن، فقه یا احکام قرآن، ترجمه قرآن، تـرجـمه قرآن به فارسى، فرهنگ آفرینى قرآن، تحریف ناپذیرى قرآن کریم، اسماء و صفات خدا در قرآن(حرف غ، ف)، اسماء و صفات خدا در قرآن(حرف کاف)، آشنایى با سور دست پیدا کرد.

اصحاب در قرآن، تأثیر شخصیت مفسر در تفسیر قرآن، تطور تفسیر در دوره صحابه و تابعین، تفاسیر روایى قرن یازدهم هجرى و تفسیر به رأى از دیگر عناوین منتشر شده در این پایگاه اینترنتی است.

علاقه‌مندان می‌توانند در بخش مقالات قرآنی فهرست تمامی مقالات تخصصی قرآن پایگاه اینترنتی قرآن کریم را مشاهده کنند.

پایگاه اینترنتی قرآن کریم وابسته به مرکز جهانی اطلاع‌رسانی آل البیت است.
.

منبع: سایت فرهنگ انقلاب اسلامی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo