شهید آوینی
 
آغاز هفته دفاع از نبی مكرم اسلام در امارات

در پی اهانت اخير روزنامه‌های دانمارك به ساحت مقدس پيامبر(ص)، هفته دفاع از نبی مكرم اسلام به همت اداره امور اسلامی و خيريه دبی از امروز يكشنبه 19 اسفند در امارات آغاز‌می‌شود.

به نقل از روزنامه «دارالخليج» چاپ امارات، «محمد سهيل المهيری»، مدير دفتر توجيه و ارشاد اداره امور اسلامی و خيريه دبی با اعلام اين خبر گفت: اين هفته با شعار «محمد سيد ولد آدم صلى‌الله عليه و سلم» (محمد؛ فرزند آدم"ص")، با برنامه‌هايی همچون برگزاری نشست‌های ويژه با موضوع آشنايی با سيره نبوی در مساجد مختلف دبی و توزيع 15 هزار نسخه كتاب با محوريت آشنايی با پيامبر(ص) در مؤسسه‌ها و مراكز دولتی و خصوصی همراه خواهد‌بود.

وی افزود: در همين راستا، مسئولان راديو «نور» دبی نيز ويژه‌برنامه‌هايی با حضور مبلغان مسلمان اداره امور اسلامی و خيريه دبی برای علاقمندان پخش خواهند‌كرد.

«عمر الخطيب»، معاون مدير كل امور اسلامی دبی نيز در اين‌باره اعلام‌كرد: آشنايی با تعاليم ارزنده دين مبين اسلام و سيره نبوی همچون چگونگی رفتار ايشان با مسلمانان و غيرمسلمانان و آگاهی بيشتر مردم از احكام اسلامی از اهداف برگزاری اين هفته محسوب‌می‌شود.

وی افزود: آشنايی جهانيان با شخصيت والا و انسانی پيامبر(ص) و تلاش برای نشر رسالت خاتم پيامبران در سراسر جهان از ديگر اهداف برنامه‌ها طی اين هفته خواهد‌بود.

منبع: خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo