شهید آوینی
 
اجرای تدابير امنيتی ويژه اربعين حسينی در نجف

«احمد دعيبل»، مدير بخش اطلاع‌رسانی نجف از اجرای تدابير امنيتی ويژه اربعين حسينی به همت استانداری نجف اشرف در بخش‌های مختلف اين شهر خبر‌داد.

به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی براثا، دعيبل اعلام‌كرد: هم‌زمان با اربعين حسينی بيش از 22 هزار تن از نيروهای امنيتی نجف اشرف وظيفه مهم برقراری امنيت در اين استان را بر عهده خواهند‌داشت.

وی افزود: با فرارسيدن اربعين سرور و سالار شهيدان مسئولان ارتش، پليس و نيروهای اطلاعاتی نجف اشرف با همكاری نيروهای امنيتی استان‌های مجاور اين شهر برای تأمين امنيت جانی زايرانی كه در سالروز اربعين حسينی به قصد رفتن به كربلا از نجف اشرف عبورمی‌كنند، تلاش خواهند‌كرد.

در همين راستا، سرلشگر «سلمان عبدالحسن»، مدير امور پاسگاه‌های خارج از نجف اظهار‌كرد: طرح‌های امنيتی ويژه‌ای برای تأمين امنيت تردد شهروندان عراقی در بزرگراه‌های نجف و كربلا درنظر گرفته شده‌است.

يادآوری‌می‌شود شهروندان بخش‌های مختلف عراق‌ همچون «بصره»، «العماره»، «الناصريه»، «الديوانيه» و «السماوه»، هر ساله در مناسبت‌های مختلف مذهبی برای اظهار ارادت خود به سومين امام شيعيان جهان با عبور از نجف اشرف عازم كربلا می‌شوند. 

منبع: خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo