شهید آوینی
 
‌برنامه های دهه فجر در ساعت 9:15 روز 12 بهمن در حرم مطهر رضوی آغاز می شود

مسئول شورای هماهنگی تبليغات اسلامی خراسان رضوی به ارائه خط و مشی ها و اولويت های اجرايی سال 86 برای برگزاری با شكوه مراسم دهه فجر پرداخت.

سيد محمد سلطانی اظهار داشت: 29 كميته در ستاد دهه فجر فعاليت می كند كه برخی از آن ها شامل كميته حوزه و روحانيت، كميته امور مناطق و شهرستان ها، نهادها و سازمان ها، هيات های مذهبی و تشكل های دينی، كانون های فرهنگی و هنری، كميته دانش آموزی، كميته جوانان، كميته دانشجويی، ايثارگران، بسيج، كودك و نوجوان، ورزش، كارگری، زنان و امور بانوان، ارتباطات و رسانه ها، مساجد، مراسم، احزاب و تشكل های سياسی، تبليغات، كميته پيشتبانی، اصناف، روابط عمومی، نيروهای مسلح، كميته قرآن و نهج البلاغه و كميته تعاون می باشد.

وی گفت: فراهم سازی زمينه های مشاركت و نقش آفرينی اقشار مختلف جامعه، بهره گيری از تقارن ايام محرم با ايام دهه فجر، فراهم سازی زمينه تحرك و تلاش دستگاه های اجرايی، اهتمام به تقويت راندمان كاری كميته های تخصصی، فراهم سازی زمينه مشاركت در انتخابات مجلس و فراهم سازی مقدماتی شايسته سومين دهه پيروزی انقلاب اسلامی در سال 87 از مهمترين اولويت های اجرايی سال 86 برای برگزاری مراسم دهه فجر می باشد.

سلطانی با بيان اينكه فرماندارن و ائمه جمعه همكاری های مطلوبی را برای برگزاری با شكوه مراسم دهه فجر داشته اند، افزود: تاكنون 7 جلسه مسئولان كميته های ستاد دهه فجر داشته اند و راهنمايی برگزاری مراسم به شهرستان ها و بخش ها داده شده و ستادهای شهرستانی با قوت تشكيل شده اند.

وی عنوان كرد: با تلاش و پيگيری كميته ها و شوراها، استانداری، نماينده ولی فقيه، امام جمعه و ساير مسئولان، ستاد دهه فجر در خراسان رضوی به عنوان ستاد نمونه در چندين سال شناخته شده است.

مسئول شورای هماهنگی تبليغات اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: با هماهنگی آستان قدس رضوی در روز 12 بهمن در ساعت 9:15 مراسم دهه فجر در حرم مطهر رضوی برگزار می شود و در ساعت 10:45 سخنرانی استاندار خراسان رضوی و سپس رژه موتورسوران را خواهم داشت.

وی گفت: برای دومين سال, جشنواره بين المللی شعر فجر در شب جمعه 12 بهمن در مشهد مقدس انجام خواهد شد.

سلطانی با اشاره به اعلام 600 برنامه توسط مسوولان كميته ها و سازمان های استان برای دهه فجر امسال ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی توسط آموزش و پرورش برای خواهران و برادران، بازديد از آسايشگاه جانبازان، مسابقات ورزشی مختلف، توزيع 100 هزار پوستر در سطح استان در ادارات، سازمان ها و مساجد و برگزاری 95 مسابقه ورزشی در سطح استان از جمله برنامه های متنوع در ايام دهه فجر می باشد.

در اين جلسه همچنين مسئولان كميته های ستاد دهه فجر خراسان رضوی به ارائه پيشنهادات و اقدامات خود برای برگزاری هر چه با شكوه تر مراسم دهه فجر در خراسان رضوی پرداختند.

منبع: خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo