شهید آوینی
 
دومین کمپ محمد رسول الله(ص) در تایلند برگزار شد
 از سوی رایزنی فرهنگی ایران در بانکوک دومین اردوی فرهنگی تفریحی این رایزنی با عنوان کمپ محمد رسول الله(ص) در شهر کانچنابوری بانکوک افتتاح شد.

این اردوی دو روزه میزبان جوانان مسلمان شیعه و سنی مدرسه دارالعلم، مسجد امام باره و مسجد بدونگ تام اسلام در منطقه جران پارت بانکوک است و 60 نفر از طلاب و دانشجویان با اشتیاق و آشنا با انقلاب اسلامی ایران و حضرت امام خمینی (ره) را گرد هم آورده است.

در مراسم افتتاحیه این کمپ که درمجتمع هتل پاتاد برگزار شد محمد تمهیدی سرپرست محترم رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بانکوک ضمن تشکر از کلیه دست اندرکاران و همکاری خوب اعضاء کمپ بویژه امام جماعت و سایر مسئولان مساجد امام باره ، امام علی،و پدونگ تام اسلام اظهار امیدواری کرد که این کمپ به اهداف اصلی خود که همانا تقویت انسجام اسلامی میان مسلمانان در سال انسجام اسلامی است برسد.

پاک آئین سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در تایلند نیز در این مراسم ضمن اظهار خشنودی از حضور در جمع جوانان در کمپ، بر تبلیغ و گسترش اسلام از طریق امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: تبلیغ برای اسلام وظیفه همه ماست و ابتدا باید خودمان به تبلیغ مورد نظر عمل کنیم.

منبع:خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo