شهید آوینی
 
آيت‌الله علوي گرگاني: اعمال و رفتار فرماندهان نظامي بايد نماد تعهد انقلابي و اسلامي باشد

آيت‌الله علوي گرگاني در جمع فرماندهان ارشد نيروي انتظامي شرکت‌کننده در طرح بصيرت تصريح کرد: از ابتکارات نظام اسلامي ارتقاي توان معنوي و روحي افراد جامعه است.

‌آيت‌الله علوي گرگاني به جايگاه ائمه اطهار(ع) در انديشه شيعي اشاره کرد و گفت: دين واقعي ارتباط با ائمه (ع) است و عقيده ما اين است که وجود مقدس آنان نسبت به اعمال ما آگاهند.

وي با اشاره به تفکرات انحرافي وهابيت و برداشت نادرست آنان از دين اظهار داشت: وهابيت با تفکر تند، خشن و غيراسلامي خود، قبور ائمه(ع) را تخريب کردند و اگر از اعتراض و خيزش مسلمانان عليه خود نمي‌ترسيدند مرقد پيامبر(ص) را نيز تخريب مي‌کردند.

اين مرجع تقليد با تأکيد بر لزوم حفظ و احياي شعائر اسلامي و انديشه اهل بيت(ع) گفت: بايد حق ائمه(ع) را به طور شايسته‌اي ادا کنيم زيرا هر چه اهل بيت (ع) را بيشتر احترام کنيم، دينمان کامل‌تر و محفوظ‌ تر خواهد بود.

علوي گرگاني، توجه به مباحث انقلابي و مذهبي را از ويژگي‌هاي مهم فرماندهان نظام اسلامي برشمرد و تصريح کرد: اعمال و رفتار شما به عنوان فرماندهان نظامي، بايد نماد تعهد انقلابي و اسلامي باشد و براي افرادي که تحت فرماندهي شما هستند نيز الگو باشيد.

منبع: خبرگزاري دانشجويان

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo