شهید آوینی

 

تهران میزبان مراسم ویژه یادواره شهدای ورزشکار

مراسم ویژه یادواره شهدای ورزشکار با عنوان قهرمانان المپیک عشق و ایثار به مناسب گرامیداشت هفته بسیج در تهران برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان تهران، سردار مجید مشایخی رئیس بسیج ورزش کشور در نشست مشترکی با جمشید تقی زاده مدیرکل تربیت بدنی استان تهران با اعلام این مطلب افزود: قراراست این مراسم روز ‪۱۲‬ آذرماه ‌درهتل المپیک تهران برگزار شود و در جریان آن از شهدای ورزشکار استانهای مختلف کشور که دارای عناوین ملی و جهانی بوده‌اند، به همراه شهدای ورزشکار استان تهران تجلیل شود.

وی این اقدام را زمینه برگزاری کنگره بزرگ شهدای ورزشکار عنوان کرد و اظهار داشت: با برگزاری مراسم ویژه یادواره شهدای ورزشکار، ضمن ارج نهادن به حماسه آفرینی‌ها و افتخارات این عزیزان، نسبت به شناسایی بیشتر شهدای ورزشکاری که ناشناخته مانده‌اند، اقدام خواهد شد واطلاعات جمع آوری شده در قالب یک کتاب منتشر می‌شود.

تقی زاده نیز دراین نشست ضمن تجلیل از اقدامات بزرگ و شایسته‌ای که از سوی بسیج ورزش کشور تا به امروز صورت گرفته، افزود: این اقدام یک حرکت ارزنده است.

وی بابیان اینکه استان تهران همواره به‌دنبال کارهای ویژه‌است و علاقمند به کارهای کلیشه‌ای نیست، اظهارداشت: اداره کل تربیت بدنی تهران به دنبال نوآوری و خلاقیت است و باید درمراسم ویژه تجلیل ازشهدای ورزشکار به گونه‌ای عمل کنیم که عظمت کاربسیج را درمورد شهداء نشان دهیم.

 منبع :سایت فرهنگ انقلاب اسلامی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo