شهید آوینی

 

10 مركز قرآنی مردمی تا پايان سال در رودسر راه‌اندازی می‌شود

مسئول كانون قرآن اداره تبليغات اسلامی شهرستان رودسر از راه‌اندازی 10 مركز قرآنی مردمی تا پايان سال جاری در اين شهرستان خبر داد.

«محمد ميرزايی»گفت: ‌پنج مركز، مراحل ‌پايانی اخذ مجوز را طی می‌كنند و بقيه نيز تا پايان سال در ليست مراكز قرآنی مردمی شهرستان رودسر قرار خواهند گرفت.

ميرزايی به برگزاری طرح‌ جامع قرآنی در رودسر اشاره و تاكيد كرد: طرح‌ جامع شامل؛ قرائت و مفاهيم سطح سه و چهار است و از دی ماه سال جاری آغاز می‌شود.

مسئول كانون قرآن اداره تبليغات اسلامی شهرستان رودسر به برگزاری دوره تربيت معلم اشاره كرد و افزود: از بين 75 نفر شركت‌كننده در آزمون ورودی اين دوره، 22 نفر از بانوان شهرستان‌های؛ رودسر، لنگرود و همچنين بخش‌های تابعه برای حضور در دوره تربيت معلم سطح يك انتخاب شدند.

وی با اشاره به گذراندن 157 ساعت آموزشی در اين دوره اعلام كرد: با توجه به ارايه دروس مختلف حضوری و نيمه حضوری در دوره تربيت معلم، اين دوره تا ‌‌پايان بهمن سال جاری ادامه خواهد داشت و پس از برگزاری آزمون‌های پايانی، گواهينامه پايان دوره نيز به آنان اهدا می‌شود.

ميرزايی به برگزاری دوره قرائت سطح سه در كانون قرآن رودسر اشاره و اعلام كرد: اين دوره در دو رشته تجويد و صوت و لحن با حضور 40 نفر در حال برگزاری است و تا دو هفته ديگر به ‌پايان خواهد رسيد.

وی در پايان با اشاره به برگزاری مرحله دوم كلاس‌های نهضت قرآن‌آموزی در اين شهرستان گفت: از بين 12 كلاس سهميه نهضت قرآن‌آموزی كه به شهرستان رودسر اختصاص يافته است، نيمی از آن به مراكز قرآنی مردمی اختصاص يافته است و نيم ديگر كلاس‌ها را نيز كانون قرآن اين اداره برگزار می‌كند.

 منبع : خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo