شهید آوینی

 

پیکرهای پاک شش نفر از شهیدان دفاع مقدس تشییع شد

پیکرهای پاک شش تن از لاله‌های پرپر شده دوران 8 سال دفاع مقدس با حضور جمع زیادی از دانشجویان و استادان دانشگاه تبریز تشییع شد.
پیکرهای این شهیدان در حالی بر دوش دانشجویان و استادان دانشگاه تبریز تشییع شد که شرکت‌کنندگان با سوگواری و نثار گل نسبت به آنان ادای احترام می‌کردند.

پیکرهای این شهدا از درب اصلی دانشگاه تبریز به سوی یادمان شهدای بمباران هوایی این دانشگاه تشییع و سپس به گلزار شهدا منتقل شد.

در این مراسم،پیکرهای شهیدان احدرضایی کرامتی،اصغر رستگار،محمد جعفری‌آذر،کریم خوش آیین، حسن خلیلی و محمدصادق پاشازاده تشییع شد.

شمار زیادی از دانشجویان و استادان دانشگاه تبریز به همراه مقامات ارشد استان از جمله استاندار آذربایجان‌شرقی با شرکت در محفل شبی با شهدا در مسجد دانشگاه تبریز در غم هجران کبوتران خونین بال دروان 8 سال دفاع مقدس عزاداری و سوگواری کردند.

پیکر شش تن از شهدای دوران دفاع مقدس در ابتدای مراسم، به جمع سوگواران منتقل شد و شرکت‌کنندگان در فضایی معنوی دور پیکر این شها حلقه زده و به سوگ نشستند.

در این مراسم علاوه بر خاطره‌گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس،حاضران با تشکیل دستجات عزاداری به سینه‌زنی و نوحه‌خوانی پرداختند.

استاندار آذربایجان‌شرقی نیز با حضور در کنار پیکر این شهدا و قرائت فاتحه نسبت به آنان ادای احترام کرد.

 منبع: سایت فرهنگ انقلاب اسلامی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo