شهید آوینی

 

اعلام اسامی برگزيدگان دومين جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا (ع)

دبيرخانه دومين جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا (ع) در مازندران، اسامی برگزيدگان اين جشنواره را اعلام كرد.

به نقل از روابط عمومی اداره كل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، «كبری خليلی»، مسئول دبيرخانه دومين جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا (ع) در مازندران، گفت: از ميان نامه‌های ارسالی از 30 استان كشورمان، تعداد 16 آثار انتخاب شد.

وی با اشاره به اسامی نفرات برتر اين جشنواره افزود: «صغری سلمان نژاد»، 29 ساله از يزد مقام اول، «حميد برزگر»، 18 ساله از چهار محال و بختياری مقام دوم، «شقايق غفاری گوشه»، 9 ساله از چهارمحال و بختياری مقام سوم، اين دوره از جشنواره را بدست آوردند.

«خليلی » تصريح كرد: اسامی ساير برگزيدگان اين جشنواره عبارتند از: «باقر قشلاقی»، «جواد نعيمی» از خراسان رضوی، «عاليه مهرابی» از يزد، «پيام جهانگيری» از اردبيل، «مرتضی مقراضی» از كرمانشاه، «محمد شورگشتی» از قم، «رباب طيب نژاد مطلق» از بوشهر، «ليلا كبابخواه» از بندرعباس، «هانيه غنمی» از رامسر، «رضا تالش عبادی» از رامسر، «الهام پاك» از آذربايجان غربی، «محبوبه ملك زاده» از خراسان شمالی و «شكوفه فتاحی» از كرمانشاه، به ترتيب مقام بعدی اين دوره از جشنواره را بدست آوردند.

مسئول دبيرخانه دومين جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا (ع) در مازندران خاطرنشان كرد: از برگزيدگان اين دوره با قرائت آثار خود در مراسم روز اختتاميه، طی ويژه برنامه‌ای مورد تجليل قرار می‌گيرند و علاوه بر اهدای جوايز، آثارشان در كتابی نفيس به زيور طبع آراسته می‌شود.

وی در پايان با اعلام اين مطلب كه 3 نفر اول برای شركت در مراسم اختتاميه جشنواره رضوی، به مشهد مقدس اعزام شده و در مراسم اختتاميه مورد تجليل و تقدير قرار خواهند گرفت.

وی اظهار داشت: خردسالترين شركت كننده در اين جشنواره «شقايق افرايی گوشه» 9 ساله از شهر كرد، و مسن‌ترين شركت كننده «نصرالله قدرتی» از سمنان با 65 سال سن است.

 منبع: خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo