شهید آوینی

 

 كنگره بزرگداشت 28 سردار و 1000شهيد كاشمر آغاز شد

نخستين اجلاسيه كنگره بزرگداشت 28 سردار و 1000شهيد كاشمر صبح امروز با حضور رحيم صفوي دستيار و مشاور عالي فرمانده كل قوا در نيروهاي مسلح در اين شهرستان آغاز شد.
دراين مراسم كه باحضور فرماندهان ارشد نيروهاي نظامي و انتظامي، امامان جمعه، فرمانداران، نمايندگان مجلس، مديران كل و جمعي از مسئولان ادارات و نهادهاي مختلف و خانواده هاي شهيدان استان برگزار شد، امام جمعه كاشمر در سخناني با اشاره به جايگاه و اهميت مقام شهيدان گفت: مقام شهيدان آنقدر عظيم و بلند است كه موجب حثرت بهشتيان و صالحان شده است.

سيد قاسم يعقوبي افزود: اكنون شهيدان بر قله بلند و فرهنگ خودباوري ايستاده و ختسگان كوير معرفت را به سوي حق و حقيقت دعوت مي كنند.
وي با بيان اين كه امروز شهيدان نظاره گر اعمال انسان ها در امورات مختلف هستند اظهار داشت: حضور و شهادت شهيدان از ملت ما جامعه اي شاهد ساخت تا ما بتوانيم در عرصه هاي مختلف حاضر و نظاره گر ديگر جامعه ها باشيم.

امام جمعه كاشمر با اشاره به اين كه جامعه ما به بركت انديشه امام و هدايت رهبري هاي پيامبرگونه رهبر معظم انقلاب در ايران محقق شده تصريح كرد: جامعه ايران به سمتي در حركت است كه جامعه شاهد و ناظر بر همه اركان عالم انسانيت باشد تا بتواند زمينه ظهور را فراهم سازد.

يعقوبي با بيان اين كه ملت ما توانايي حضور در عرصه هاي مختلف را دارد ، برگزاري يادواره و اجلاسيه شهدا را زمينه آمادگي ملت ايران در اين عرصه ها بيان كرد.

 منبع: خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo