شهید آوینی

 

برگزاری يادواره شهدای روحانی در شهرستان خوی

به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع ) يادواره 13 شهيد روحانی در خوی برگزار شد.

در اين مراسم حجت الاسلام والمسلمين «معصومی» رئيس نمايندگی اين سازمان درخوی بر بزرگداشت ياد و خاطره شهدای روحانی اين شهرستان تاكيد كرد و گفت: شهدا با خون خود ريشه های انقلاب را آبياری كردند و اجازه ندادند دشمن يك وجب از خاك كشور را تصاحب كند.

وی اضافه كرد: انقلاب اسلامی ايران يك انقلاب فرهنگی بود و مسئولين نهادهای فرهنگی بايد در جهت ترويج اهداف انقلاب تلاش كنند.

وی با اشاره به نقش والای روحانيت در پاسداری از احكام و اصول و ارزش های اسلامی در جامعه ايران اظهار كرد: نهادهای فرهنگی از جمله تبليغات اسلامی و صدا و سيما، مطبوعات و خبرگزاری ها در ترويج اصول و آموزه های انقلابی و شناساندن اهداف آرمان های انقلاب تلاش كنند.

«معصومی» ادامه داد: با توجه به اينكه كه در كشور ما نهادهای فرهنگی گوناگونی فعاليت می كنند بايد اين سازمان ها در راستای فرهنگ سازی و تبيين ارزش ها و اهداف انقلاب در قالب های متقاوت هنری ، آموزشی و غيره گام های موثرتری بردارند.

وی تصريح كرد: امروز دانش آموزان و دانشجويان در سنگر علم و دانش فعاليت می كنند و راه جوانان انقلاب را ادامه می دهند.

دراين مراسم كه با همت اداره تبليغات اسلامی، اداره اوقاوف و امور خيريه و حوزه علميه نمازی شهرستان خوی ترتيب يافته بود از خانواده 13 روحانی شهيد اين شهر قدردانی شد.

 منبع: خبرگزاری قرانی ايران (ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo