شهید آوینی

 

مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در تهران آغاز شد

از ساعات اولیه صبح یکشنبه گروه های مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان تهرانی برای شرکت در راهپیمایى یوم الله 13 آبان (روز ملى مبارزه با استکبار جهانى) به سوى لانه جاسوسى سابق آمریکا حرکت کرده اند و لحظه به لحظه بر تعداد آنان افزوده می شود.

دانش آموزان و دانشجویان با حمل پلاکاردها و سردادن شعارهایی علیه آمریکا و اسرائیل خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان ‌می‌دهند.

دانش آموزان از مناطق مختلف تهران به سمت لانه جاسوسی سابق آمریکا حرکت کرده و لحظه به لحظه بر تعداد آنان در مقابل محل برگزاری مراسم در مقابل لانه جاسوسی واقع در خیابان طالقانی افزوده می شود.

راهپیمایان پلاکاردها و تصاویری از امام (ره) و مقام معظم رهبری و همچنین پوسترهای بسیاری با شعارهایی بر ضد اسرائیل و آمریکا در دست دارند که بر روی آنها مطالبی با این مضامین به چشم می خورد :" آمریکا باید بداند که ما با تحریکات و شیطنت ها از میدان بیرون نمی رویم" ، " اسرائیل باید محو شود "، " مرگ بر آمریکا" و" مرگ بر اسرائیل"،" انرژی هسته ای حق مسلم ماست" را با خود حمل می کنند.

در این مراسم قرار است نمایندگانی از تشکل های مختلف دانشجویی سخرانی کنند .

مراسم ویژه یوم الله 13 آبان ماه همه ساله به منظور بزرگداشت سالگرد وقایع مهم تاریخی ( تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه، به شهادت رسیدن دانش آموزان توسط رژیم سمتم شاهی و تسخیر سفارت آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) هر ساله در مقابله لانه جاسوسی در تهران و همچنین سراسر کشور برگزار می شود.
 

 منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo