شهید آوینی

 

شهيد فهميده الگوي همه دانش آموزان كشور است

 رئيس آموزش و پرورش ناحيه سه شهرستان كرج گفت: شهيد حسين فهميده الگوي همگي دانش آموزان كشور است.

حسن افزود: دانش آموزان شهيد در دوران انقلاب و دفاع مقدس از آرمان‌ها و دستاوردهاي انقلاب دفاع كردند و با حضور خود در عرصه‌هاي مختلف استقلال و آزادي را براي ما به ارمغان آوردند .
وي اظهار داشت: هم اكنون دانش آموزان مي‌توانند با الگو قرار دادن روش‌ها و خصوصيات رفتاري اين دانش آموزان بسيجي مسير آنان را ادامه داده و در راه پيشرفت علم و دانش به درجات عالي دست پيدا كنند.
اين مقام مسئول گفت: دانش آموزان مي توانند با هوشياري از آرمان‌هاي شهيدان دانش آموز دفاع كنند و در مقابله با تهاجمات فرهنگي دشمنان دستاوردهاي انقلاب را حفظ و نگهداري كنند .
جمالي ادامه داد: خوشبختانه امروز جنگ نظامي در ميان نيست اما دشمنان با جنگ رواني نوجوانان و جوانان اين كشور را هدف قرار داده و با ترفندهاي مختلف مي خواهند به اهداف خود دست پيدا كنند .
وي افزود: دانش آموزان بايد در با طي كردن مسيرهاي درست راه شهيدان را ادامه دهند و به دشمنان بفهمانند كه آنان هيچگاه از آرمان‌هاي انقلاب دست برنخواهند داشت .
وي در پايان رسيدن به كمال و دانايي را نيز يكي ديگر از راه‌هاي مقابله با دشمنان عنوان كرد و اظهار داشت: دانش آموزان مي توانند با حضور در عرصه هاي مختلف علمي و كسب مقام هاي برتر در پيشرفت علم و دانش كشور سهم به سزائي را داشته باشند .

 منبع: خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo