شهید آوینی

 

برگزاری يادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان در تكاب

به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحيه تكاب روز چهارشنبه نهم آبان ماه جاری يادواره شهدای دانش‌آموز اين شهرستان برگزار شد.

در اين يادواره از نقش برجسته و ارزشمند 23شهيد دانش آموز تكاب در طول دفاع مقدس تجليل بعمل آمد.

در بخشی از اين مراسم «ابراهيم نقوی» فرمانده سپاه تكاب با برشماری اهميت انتقال آموزه ها و مفاهيم متعالی دوران جنگ و سيره مبارزه شهيدان 8 سال دفاع مقدس علی الخصوص شهيد فهميده به جوانان گفت: شهيد حسين فهميده نماد آمادگی، آگاهی و شجاعت جوانان كشور در برابر تهاجمات دشمنان اسلام است و يادآوری حماسه دفاع مقدس و جانفشانی‌های شهدای جنگ تحميلی برای جوانان و نوجوانان كشور ضرورتی حياتی است و قشر دانش آموز و دانشجو نبايد از آرمان های شهدا، مسلك و منش آنها در خدامحوری، خودباوری و استكبار ستيزی فاصله بگيرند.

وی ادامه داد: شجاعت و آگاهی شهيد فهميده به عنوان نوجوانی 13 ساله بی‌نظير و تاريخ ساز است و بينش عميق، ايمان راسخ و اراده آهنين اين نوجوان بسيجی موجب شد در طول سال های پس از جنگ تحميلی نيز دشمنان نظام جمهوری اسلامی ايران از قشر جوان و نوجوان ايران اسلامی وحشت زده شوند.

وی با ذكر ديگر ويژگی های شهيد فهميده گفت: اين شهيد بزرگوار نماد بارز ايمان و خودباوری است و حماسه سازی های شهيد فهميده يكی از درخشان‌ترين برگ‌های تاريخ دفاع مقدس و سند اثبات از خودگذشتگی جوانان و نوجوانان كشور در راه كيان نظام اسلامی است.

فرمانده سپاه تكاب تصريح كرد: امروز جنگ با دشمنان اسلام و نظام اسلامی نه در خاكريزهای جبهه بلكه در كلاس های درس و مراكز علمی و تحقيقاتی ادامه دارد و نبض مبارزه با استكبار در ميان دانش آموزان می‌تپد.

 

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران ( ایکنا )

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo