شهید آوینی

 

دکتر احمدی نژاد : میلیون ها دانش آموز همانند شهید فهمیده آماده دفاع از آرمان های ملت ایران هستند

رییس جمهور در يادواره شهيد فهميده و 36 هزار شهيد دانش آموز، بسيج دانش آموزي را قلب بسيج و بسيج را قلب ملت ايران توصیف کرد که ملت ايران با اتكا و حضور آنان همه قله‌هاي بلند جهاني را فتح و همه بدخواهان را كنار خواهد زد .

دکتر محمود احمدي‌نژاد روز سه‌شنبه در يادواره شهيد فهميده و سي و شش هزار شهيد دانش آموز كه در سالن امام علي (ع) ستاد مشترك سپاه برگزار شد، با اعلام اینکه دانش آموزان بسيجي را از بهترين، مؤمن‌ترين، شجاع‌ترين و پاك‌ترين‌هاي ملت ايران دانست و گفت: در ايران جوانان ما نقطه اميد، توجه و كانون اتكاي ملت هستند و در بين جوانان ما آنهايي كه لباس پرافتخار بسيج را بر قامت خود كردند، در همه خوبي‌ها پيشگامند.

وي شهداي دانش آموز از جمله شهيد فهميده و شهيد خيام را پرچمداران بسيج دانش آموزي دانست و تاکید کرد: دشمنان خيال نكنند كه با رفتن شهدا دست ملت ایران خالي شده است آنها بايد بدانند همين امروز نيز ميليونها حسين فهميده ، پرشورتر و آماده‌تر از گذشته در وسط ميدان پشتیبانی از انقلاب اسلامی ايستاده و با فداكاري از آرمان هاي ملت ايران دفاع مي‌كنند.

احمدي نژاد بسيج را تجلي همه خصلت هاي عالي ملت ايران و ويژگي‌هاي ارزشمند انسان‌هاي برجسته تاريخ عنوان کرد و گفت : بسیج شعله فروزاني است كه در ظلمات حاكميت ماده پرستي و انسان‌هاي زورگو، چراغ هدايت محسوب مي‌شود و بسيجي ، قله بلند، چشمه زلال و آينه عشق، ايمان، جهاد و شهادت است .

رئيس جمهور با تاکید بر اينكه امروز بسيج براي همه ملت‌های جهان نقطه اميد براي رهايي از سلطه ستمگران محسوب مي‌شود، بسيج دانش آموزي را قلب بسيج و بسيج را قلب ملت ايران دانست و گفت: دنيا بايد بداند كه روح بسيج دانش آموزي مواج است و ملت ايران با اتكا و حضور اين جوانان، همه قله‌هاي بلند جهاني را فتح و همه بدخواهان را كنار خواهد زد.

احمدي نژاد با بيان اينكه دانش آموز بسيجي بايد در اخلاق، علم آموزي، محبت، جاذبه، خلاقيت و دوری از زشتي‌ها الگو باشد اظهار داشت: خدا را سپاسگذاريم كه امروز ميليونها جوان بسيجي مومن و با ایمان در مدرسه و دانشگاه براي تحقق آرمان‌هاي ملت ايران اسلامي مجاهدت مي‌كنند.

ایران صددرصد حقوق هسته ای خود را می خواهد
رییس جمهور درادامه سخنان خود در يادواره شهداي دانش آموز با اشاره به موضوع هسته‌اي کشورمان گفت: برخي قدرت هاي فاسد و زورگو مخالف استقلال و عزت ملت ايران هستند و با فشار و تحميل موضوع هسته‌اي را از مسير درست خارج كردند.

وي با بيان اينكه دشمنان با جعل اخبار، دروغ، شايعه و تهمت تلاش كردند ايران را از حق خود محروم كنند، افزود: آنان ابتدا با شعار اعتمادسازي پيشنهاداتي را مطرح كردند، اما در نهايت كار به جايي رسيد كه از ما مي خواستند حتي تحقيقات دانشگاهي را هم تعطيل كنيم و مسئولان كشورمان نيز با تصور اينكه مي‌شود با كوتاه آمدن اعتماد آنها را جلب كرد، تمام خواسته‌هاي آنها را انجام دادند اما كار به جايي رسيد كه ملت ما مطمئن شد كه آنها مي خواهند ايران را از حق خود محروم كنند به همين جهت تصميم گرفت از حقوق خود پاسداري كند و اكنون بيش از دو سال است كه در يك كشمكش گسترده مسير رو به جلو را طي كرده‌ايم.

دکتر احمدی نژاد با اشاره به اینکه دشمنان تمام توان تبليغاتي و سياسي خود را برای شکستن مقاومت ملت ايران بکار گرفتند، تصريح كرد: ، آنها حتي زمان و مكان حمله به ايران را اعلام كردند، آرايش نظامي مي‌گرفتند تا ملت ما را بترسانند اما به لطف ايستادگي رهبري و ملت آنها قدم به قدم از مواضع خود عقب رفتند و ايران گام به گام به قله نزديكتر شد.

رئيس جمهور صدور قطعنامه‌هاي ضد ايراني سازمان ملل را باعث لكه دار شدن حيثيت سازمان ملل و شعار آزاديخواهي دانست و با بيان اينكه دشمنان مي‌دانند كه مقاومت در برابر ملت ايران فايده‌اي ندارد مجبور شده‌اند پرونده هسته‌اي کشورمان را در مسیر درست قرار دهند اظهار داشت: طراحي هاي تبليغاتي براي شكست ملت ايران شكست خورده و دشمنان مي‌دانند ديگر قادر به جلوگيري از پيشرفت ايران در هيچ زمينه‌اي نخواهند بود و موضوع هسته‌اي به معناي فضاسازي هاي سياسي پايان يافته كه نشانه واضح آن، حركت اخیر دولت آمريكا است.

قطع رابطه مالی آمریکا بی محتوا است
رییس قوه مجریه با اشاره به تلاش آمريكا براي صدور قعطنامه سوم تحريم عليه ايران افزود: آمريكا تلاش كرد قطعنامه سوم تحريم را عليه ايران صادر كند، اما نتوانست، به همين دليل در تصميمي ابتدايي و سست قطع رابطه مالي آمريكا با سه بانك ايراني را اعلام كرد، اما اين يك تصميم بي محتواست و نشان داد كه آنها نمي‌توانند به ايران آسيب بزنند.

دکتراحمدي نژاد با تاکید بر اينكه ملت ايران نيازي به آمريكا ندارد، به سخنان بوش اشاره كرد و اظهار داشت: رییس جمهور آمریکا گفته است كه اگر ايران دست از فعاليت هسته‌اي بردارد با ايران مذاكره مي‌كند اما به آنها پيغام دادم ما اصلاً علاقه‌اي به مذاكره نداريم كه حالا شما بخواهيد براي ما شرط بگذاريد، ما اصلاً بناي گفتگو با شما را نداريم و اگر قرار باشد كسي شرط بگذارد ملت ايران است چون شما عهدشكن و زورگو هستيد.

وی با بيان اينكه ايران تنها در شرايط برابر گفتگو مي‌كند اما درمورد حقوق مسلم خود حاضر به مذاكره با هيچ كس نيست، گفت: آنها روحيه استكباري دارند و در جلسات خودشان، پذيرفته‌اند كه بايد حق ايران را به رسميت بشناسند، اما در بيرون از جلساتشان با چانه زني و ايجاد جنگ رواني مي‌خواهند امتياز بگيرند و خيال مي‌كنند با سوء استفاده از برخي مشكلات اقتصادي مي‌توانند بگويند تحريمها اثر كرده و اگر فشار را بيشتر كنند، ايران كوتاه مي‌آيد.

رییس جمهور با تاکید بر اينكه ايران صد در صد حقوق هسته‌اي خود را مي خواهد و همه مجبورند كه اين حق را بپذيرند، گفت: آنها بايد پيشرفت ايران را تحمل كنند و اگر قرار باشد از پيشرفت هسته‌اي ايران اينقدر عصباني باشند، بايد بدانند كه ايران مي‌خواهد در همه عرصه ها، قله ها را فتح كند و اين جوانان آنقدر پيشرفت خواهند كرد كه دشمنان از عصبانيت بميرند.

دکتر احمدی نژاد با بيان اين كه پيشرفت هسته‌اي ، اولين قدم براي جوانان ايران در راه رسيدن به نقطه اوج است به دشمنان توصيه كرد كه به جاي عصبانيت، دوست ملت ايران باشند و تأكيد كرد؛ ممكن است ملت ايران از دشمني های شما بگذرد، پس بهتر است از اين فرصت استفاده كنید و بدانید كه نقشه‌هاي شما در مقابل ملت ايران، بسيج و دانش آموزان بسيجي ديگر اثر ندارد .

دولت در مبارزه با اخلالگران اقتصادی جدی است
دكتر محمود احمدي نژاد در بخش ديگري از سخنان خود با تاكيد بر قاطعيت دولت نهم در مبارزه با مفاسد اقتصادي تصريح كرد : دستان خبيث اخلالگران اقتصادي را شناسايي كرده ايم و گام به گام در حال حركت به جلو هستيم تا عرصه اقتصادي كشور را از وجود اين عناصر پاك كنيم .

رييس قوه مجريه با تاكيد بر اينكه دشمنان قادر نيستند از برخي مشكلات اقتصادي كشور سوء استفاده كنند گفت : دولت در اصلاح نظام اقتصادی کشور و كوتاه كردن دست مفسدان اقتصادي جدي است .

 

منبع: خبرگزاری سازمان بسیج دانش آموزی ( ibs )

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo