شهید آوینی

 

اعزام بيش از 26 هزار مبلغ در ماه مبارك رمضان به سراسر كشور

رييس اداره استقرار و اعزام مبلغان معاونت امور فرهنگی و تبليغ سازمان تبليغات اسلامی از اعزام بيش از 26 هزار مبلغ در ماه مبارك رمضان به سراسر كشور خبر داد.

به نقل از روابط عمومی سازمان تبليغات اسلامی، حجت‌الاسلام‌والمسلمين «علی‌اصغر منتظری»، رئيس اداره استقرار و اعزام مبلغان معاونت امور فرهنگی ضمن اعلام اين خبر گفت: معاونت امور فرهنگی برای اعزام و استقرار مبلغان به سراسر كشور امسال، 17 مناسبت تعريف شده است.

وی افزود: در ماه مبارك رمضان 26 هزار و 418 اعزام به سراسر كشور صورت گرفته است كه استان تهران با حدود سه‌هزار اعزام، بيشترين و استان ايلام با 300 اعزام كم‌ترين اعزام و استقرار را به خود اختصاص داده‌اند. رئيس اداره استقرار و اعزام مبلغان معاونت امور فرهنگی و تبليغ سازمان تبليغات اسلامی تأكيد كرد: 15 آبان نيز به‌مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) حدود 500 مبلغ از حوزه‌های علميه قم، مشهد و اصفهان به سراسر كشور اعزام خواهند شد.

منتظری تصريح كرد: كل اعزام مبلغی كه در سال جاری پيش‌بينی شده است، حدود 112 هزار نفر است و اين در حالی است كه در سال گذشته حدود 90 هزار اعزام در تمام مناسبت‌ها صورت گرفته بود.

وی ادامه داد: هم‌اكنون 1250 روحانی در روستاها و شهرستان‌های سراسر كشور مستقر هستند.

 

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران ( ایکنا )

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo