شهید آوینی

 

سرلشكر جعفری : امر به معروف و نهی از منكر در جامعه با گسترش روحيه بسيجی محقق می شود

فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گسترش روحيه بسيجی و انقلابی را در جامعه امروز راهی برای تحقق امر به معروف و نهی از منكر در تمامی عرصه های اجتماعی و سياسی خواند.

سردار سرلشكر «محمدعلی جعفری» در پنجمين همايش سراسری بسيج و رسانه كه صبح سوم آبان ماه در مشهد برگزار شد، گفت: امروز، روز گسترش روحيه بسيجی و انقلابی است كه اگر با مشخصه يك بسيجی كه همانا شجاعت و رشادت است، با عزمی راسخ گام برداريم امر به معروف و نهی از منكر كه يكی از دستورات مسلم الهی است در جامعه ما گسترش می يابد.

وی در ادامه با اشاره به رسالت اصلی بسيجيان تصريح كرد: بايد رسالت و تكليف يك بسيجی متعهد كه خدمت به كشور، نظام و دفاع از انقلاب اسلامی است را به خوبی معرفی كنيم كه بعد اخلاقی بسيج از جمله آنهاست. سردار جعفری نقش رسانه ها در انتقال فرهنگ و ارزشهای انقلاب اسلامی را بسيار تعيين كننده خواند و افزود: رسانه ها اثر مستقيم در فرهنگ سازی در ابعاد مختلف سياسی، تبليغی، رفتاری و اعتقادی دارند. اگر امروزه روحيه انقلابی و بسيجی در همه اصحاب رسانه وجود داشته باشد می توانيم در انتقال فرهنگ انقلاب و گسترش ارزش های اسلامی و هدف مشترك اصحاب رسانه و نيروی مقاومت كه همانا تحقق آرمان های بلند امام راحل(ره) و اهداف انقلاب اسلامی است بيش از پيش موفق باشيم. اما در حال حاضر اين روحيه در ميان اصحاب رسانه فراگير نيست.

فرمانده كل سپاه، با ذكر اين نكته كه رسانه ها بيشتر در موضوعات سياسی حوزه انقلاب اسلامی فعاليت می كنند تصريح كرد: حوزه سياست يكی از ابعاد انقلاب ما بوده و انقلاب اسلامی، انقلاب فرهنگی و دارای ابعاد گسترده است كه با عنايت خداوند متعال تاكنون آثار بسيار گسترده ای در دنيا بر جای گذاشته است

فرماندهی نيروی مقاومت بسيج تاكيد كرد: بسيج با آرمان های امام راحل و اهداف انقلاب اسلامی رابطه اصلی و مستقيم دارد و هر كس طرفدار انقلاب است و دغدغه تحقق آرمان ها و اهداف خمينی كبير را دارد، هر چند در بسيج ثبت نام نكرده باشد از نيت و روحيه بسيجی برخوردار است و بايد او را بسيجی دانست. با گسترش اين روحيه است كه مشكل انقلاب و كشور حل می شود و موانع ظهور حضرت حجت (عج ) رفع می شود و به آرزوی ديرينه خود خواهيم رسيد. 

 

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران ( ایکنا )

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo