شهید آوینی

 

امروز جمعه چهارم آبان سال1386 هجری شمسی ، مصادف است با چهاردهم شوال سال 1428هجری قمری و برابراست با بیست و ششم اکتبر سال 2007 میلادی.

 

وفات حضرت خدیجه کبری (س) :

به گفته غالب مورخان حضرت خدیجه کبری س در دهم ماه مبارک رمضان سال دهم بعثت ‏(3 سال قبل از هجرت ) به دیار حق شتافت . این واقعه در هنگامه ای رخ داد که مسلمانان در شعب ابی طالب در  محاصره بودند و وجود حضرت خدیجه کبری تسلی خاطری برای رسول گرامی اسلام در آن وضعیت سخت و طاقت فرسا بود . 
چون حضرت خدیجه بانوى فداکار و همسر بى نهایت مهربان حضرت رسول (صلى الله علیه و آله) در  سن شصت و پنج‏سالگى از دنیا رفت ،  پیامبر (ص) او را با دست مبارک خویش در حجون مکه (قبرستان ابوطالب) به خاک سپردند . حزن در گذشت او پیامبر (ص) را بسیار محزون ساخت به همین دلیل آن حضرت  سال در گذشت‏حضرت خدیجه را عام الحزن‏ - سال اندوه - نام نهاد. از ثروت بسیار حضرت  خدیجه همسر بى‏همتاى پیامبر (ص)  اسلام رونق یافت .

حضرت خدیجه(س) در حالی به همسری محمد ابن عبدالله  در آمد  که از ثروت و شهرت خاصی در عربستان برخوردار بود و خواهان زیادی از میان ثروتمندان قریش داشت . در این دوره زمانی  حضرت محمد (ص) هنوز به رسالت برانگیخته نشده بود واز  ثروت و مکنت  نیز برخوردار نبود . ایشان در این زمان  تحت سر پرستی جد بزرگوارشان حضرت عبد المطلب زندگی می کردند و شهرتی مگر در راستکاری و امانت داری نداشت اما حضرت خدیجه س او را بر گزید و پس از رسالت آن حضرت نه تنها تمام سختی ها را به جان خرید  و سرمایه خویش را برای هدف شگفت رسول الله (ص) خرج کرد بلکه اولین زنی است که به پیامبر اسلام ایمان آ ورد . 
 

اعتراض و افشا گری امام خمینی ره علیه پذیرش کاپیتولاسیون :

رژیم منحوس پهلوی که بعد از کودتاى 28 مرداد سال 1332 روز به روز به سوی  آمریکایی  شدن پیش می رفت  و موجودیت ‏خود را هر چه بیشتر در گروحمایت‏ بیگانگان و بویژه آمریکا مى‏دید ،   به دلیل   فقدان پایگاه مردمى  ، دست به دامان حمایت از بیگانگان شد .  در سال 1343 دولت‏حسنعلى منصور، لایحه حق قضاوت کنسولى (کاپیتولاسیون) را براى مستشاران آمریکا، که هر روز تعدادشان در ایران افزون مى‏شد از تصویب مجلس گذراند. حضرت امام خمینی( ره)  علیه  این اقدام دست‏ به اعتراض زد و طى یک سخنرانى، شدیدا نظام را مورد حمله قرار داد. رژیم نیز عکس العمل نشان داد و فورا مامورین خود را به قم گسیل داشت و ایشان را یکسره به فرودگاه مهرآباد آورده و روز سیزده آبان به ترکیه تبعید کردند و به خیال خود ریشه‏امواج را قطع کردند ولى، حوادثى که به دنبال آن اتفاق افتاد نشان مى‏دهد که این خیال تا حد زیادى خام و خوش باورانه بوده است. زیرا پس از تبعید امام مردم باز هم به شدت عکس العمل نشان مى‏دهند.

امام خمینی( ره)  چهارم آبان 1343 در پیامی به ملت ایران تاکید کردند : براساتید دانشگاه است که جوانان را از آنچه زیرپرده ‌است مطلع کنند. بر جوانان دانشگاهی است که با حرارت با این طرح (اشاره به تصویب لایحه کاپیتولاسیون) مفتضح مخالفت کنند، با آرامش وبا شعارهای حساس مخالفت دانشگاه را به ملت‌های دنیا برسانند. بر دانشجویان ممالک خارجه است که در این امرحیاتی که آبروی مذهب و ملت را در خطر انداخته ساکت ننشینند. حق قضاوت کنسولی وضعیتی است که از سوی یک کشور ( که معمولا تحت الحمایه یا تحت  قیمومت است ) به کشوردیگری اعطا می شود . بر اساس این حق تمامی اتباع کشور صاحب حق در کشور معطی حق ، توانایی  انجام هرگونه  جرمی را دارند و دادگاههای کشور معطی حق صلاحیت رسیدگی به جرایم افراد کشور مزبور را ندارند .  


اشغال خرمشهر توسط قوای متجاوز بعثی عراق :

تجاوز ارتش عراق به ایران با استمداد 48 یگان سازماندهی شده ،وبا برخورداری از پشتیبانی 800 قبضه توپ ، 5400 دستگاه تانک و نفربر ، 400 قبضه توپ ضدهوایی ، 366 فروند هواپیما و 400 فروند بالگرد انجام پذیرفت .   مقصود رهبران عراق از تجاوز این بود که با شکست نظامی ایران اهداف خود مبنی بر فسخ قرارداد 1975 ، تجزیه استان خوزستان و در نهایت براندازی نظام جمهوی اسلامی را تأمین نمایند . بر همین اساس  لشکرهای 1 مکانیزه و 10 زرهی با پیشروی در منطقه غرب رودخانه کرخه ، در عرض چهار روز ، فاصله 80 کیلومتری مرز تا رودخانه را پشت سر گذاشتند . در محور بستان –سوسنگرد لشکر 9 زرهی  با اشغال بستان و  محاصره سوسنگرد و حمیدیه ، به نزدیکی اهواز رسید که با دفاع  رزمندگان اسلام ، اقدام به عقب نشینی کرد . در محور جنوب غربی اهواز هم لشکر 5 مکانیزه عراق بعد از تصرف جفیر و پادگان حمید تا منطقه نورد در 15 کیلومتری جنوب اهواز پیشروی کرد و برای اشغال آبادان و خرمشهر وارد عمل شدند که بر اثر مقاومت مردم  در خرمشهر تا چهارم آبان (به مدت 34 روز) دشمن نتوانست این شهر را تصرف کند .تااینکه سرانجام در چنین روزی در سال 1359 خرمشهر به اشغال قوای بعثی در آمد .البته  تداوم مقاومت مردم در خرمشهر توان زیادی از دشمن گرفت و اشغال این شهر با تأخیر و خسارت فراوان برای دشمن همراه شد . 

به همین منظور ارتش عراق  برای  تصرف خرمشهر تیپ 33 نیروی مخصوص را در نظر گرفت ولی با همین مقاومت مردمی ، سرانجام پس از 34 روز جنگ و گریز و با اختصاص 2 لشکر موفق به اشغال خرمشهر شد . نیروهای لشکر 3 عراق در 19 مهر 1359 با عبور از رودخانه کارون در موقعیتی که هیچ گونه مواضع دفاعی در این منطقه وجود نداشت ، شهر آبادان را به محاصره درآوردند . عراقیها در این مرحله بیش از 15000 کیلومتر مربع از اراضی ایران را به اشغال خود درآوردند .  مقاومت نیروهای مردمی و سپاه و عناصر ژاندارمری و ارتش در سوسنگرد و فرمان امام برای شکستن محاصره شهر آبادان ، طرح دشمن را عقیم گذاشت . در این مرحله بیشترین فشار ارتش عراق بر اشغال آبادان متمرکز شد . صدام امیدوار بود با این اقدام و تصرف ساحل شمالی رودخانه اروند ، به حداقل اهداف خود مبنی بر لغو قرارداد 1975 دست یابد .
 

افتتاح مراکز تلویزیونی :
درچنین روزی درسال 1347مرکز تلویزیونی بندرعباس راه اندازی شد . همچنین درچنین روزی درسال 1348مرکزتلویزیونی فارس به مرحله بهره برداری رسید  . سال بعد ( 1349 ) نیز در همین روز از دو مرکز تلویزیونی کرمانشاه و همدان بهره برداری به عمل آمد . همچنین در همین روز در سال 1348 تلوزیون ملی ایران به شبکه تلویزیونی جهانی از طریق ماهواره مخابراتی راه یافت .

تولد محمدر ضا پهلوی و سالگرد  تاج گذاری او :
محمد رضا پهلوی شاه مخلوع ایران در چنین روزی متولد شد.  وی در  بیست سالگی پس از استعفای رضاخان و در  اواخر شهریور 1320 ه.ش. در مقام سلطنت قرار گرفت . پس از تبعید رضا خان به علت فروپاشی دستگاه اداری و حاکمیت اختناق و اضمحلال نیروی نظامی محمدرضا نتوانست با همان قدرت به حکومت و دیکتاتوری پدر ادامه دهد و لذا یک دوره آزادی های نسبی در کشور به وجود آمد . در سایه آزادی های بوجود آمده فعالیت های سیاسی گسترده ای شکل گرفت که در نهایت به نهضت ملی شدن نفت شد . در دوره محمد رضا ، حضور بیگانگان از جوانب محتلف در کشور افزایش یافته بود . در این دوره شوروی توانست حزب توده را تشکیل و رونق دهد. همچنین هیئت حاکمه در اختیار انگلیس بود، و به همین دلیل وی  احزابی را برای مقابله با توده شکل داد. پس از ملی شدن نفت ایران ، دکتر محمد مصدق در اردیبهشت سال 1330 نخست وزیر ایران شد و در تیر ماه سال بعد که شاه حاضر نشد وزارت جنگ را به او بدهد از قدرت استعفا کرد . پس از این واقعه ماجرای قیام سی تیر به وجود آمد و مصدق بار دیگرقدرت را در دست گرفت  و شاه مجبور شد که پس از مدتی به آمریکا برود . در این دوره و پس از اختلاف میان رهبران نهضت ملی ایران ، کودتای 28 مرداد  1332 توسط دولت آمریکا شکل گرفت  و شاه دوباره و این بار با تصمیم به اتخاذ وضعیت دیکتاتورمابانه شدید تری گام به قدرت نهاد .  وی از این پس به دلیل  فقد پایگاه مردمی ،  گرایش شدید تری به آمریکا پیدا کرد و خواست که در ایران نیز ارزش های غربی را حکم فرما نماید . دراین روند او دست به اقدامات گوناگونی در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی زد اما در این طریق صرفا در جهت خوشامد دول غربی گام بر می داشت تا جاییکه عملا ایران را به کشوری تحت الحمایه آمریکا تبدیل کرد . او در حوزه سیاسی عملا هیچ گونه تغییری بوجود نیاورد و قدرت را در موضع خود متمرکزتر ساخت .  وی   در مصرف بودجه سرانه مملکت برای امیال شخصی  هیچگاه فروگذار نکرد . نمونه چنین امری ،  جشن سالگرد تاجگذاری اوست که در چنین روزی در سال 1347 بر گزار شد . وی با وجودی که فقر و گرسنگی در کشور حکمفرما بود ، در چهل هفتمین سالگرد تولد خود طی مراسمی پرخرج  ، تاج شاهی را بر سر  نهاد .

هلاکت چند صهیونیست به دست گردانهای القسام  :

درچنین روزی درسال 1993 میلادی گـردانهای القسام ، استواریهود روک و گروهبان ایلان لوی را درشهـرک صهیـونیسـت نشیـن خان یونس دستگیر  و پس از خلع سلاح ، آنها را اعدام کردند .

روز اخراج  تایوان از سازمان ملل  :
درچنین روزی درسال 1971 میلادی مجمع عمومی سازمان ملل متحد رای به اخراج تایوان داد . همچنین دراین اجماع ، کشورهای عضو سازمان ملل متحد حاکمیت سرزمینی چین را پذیرفتند . تایوان مجموعه جزایری درشرق آسیاست که درطرفین مدار راس السرطان به وسعت 35961 کیلومتر مربع واقع شده است . بخش بزرگی از آن پوشیده از کوههای آتشفشانی است . مردم آن از نژاد زرد  واکثرا پیرو دین بودا هستند و به زبان چینی تکلم می کنند . نوع حکومت این کشور  جمهوری است . این کشور پس از جنگ های فراوان با کمونیست  ها در سال 1949 میلادی توسط ژنرال چیانکا یچک به نام چین ملی در مقابل چین کمونیست ( جمهوری خلق ) به وجود آمد.پایتخت آن تابپه است  . از شهر های مهم آن می توان به کائو شونگ ، بندر تاینان و تایچونگ اشاره کرد  . تایوان در  سال 1945 به عضویت سازمان ملل متحد در آمد و در سال 1971 همزمان با پذیرش جمهوری خلق چین از  سازمان ملل  متحد اخراج شد . واحد پول آن دلار ایوان است .  

اعدام به خاطر گزارش نکردن کسوف :

در چنین روزی در سال 2137 قبل از میلاد ،   منجمان سلطنتی چین  بنامهای "هو" و" هسی " پس از آنکه نتوانسته بودند  یک کسوف را که منجر به وحشت گسترده مردم  این کشور شده بود،  پیش بینی کنند   ، به اعدام محکوم  شدند .

پیروزی انگلستان در جنگ آجینکورت :
در چنین روزی در سال 1415 میلادی انگلستان در جنگ آجینکورت علیه فرانسه  پیروز شد .
جنگ های معروف به صد ساله با احتساب ایام آتش بس بیش از یکصد سال به طول انجامید .ماجرا بدین قرار بود که چون خاندان کاپه سین بدون وارث ذکور در گذشتند ،  سلسله والوا روی کار آمد و ادوارد سوم پادشاه انگلستان به این امر اعتراض کرد زیرا پادشاهی را حق خود می دانست . هنگا می که فرانسویان ا دعای او را رد کردند کار به جنگ کشید . جنگ های صد ساله در زمان پنج پادشاه فرانسه دوام داشت . گاهی انگلیسی ها و گاهی فرانسوی ها در آن پیروز می شدند . نزدیک به شش هزار فرانسوی در  جنگ آجینکورت که بخشی از جنگهای صد ساله بود ، کشته شدند در حالی که این  رقم در مورد انگلیسی  کمتر از چهار صد نفر بود .

پادشاهی جرج سوم :
در چنین روزی در سال 1760 میلادی جرج سوم در انگلستان پس از مرگ پدربزرگش  ، جرج دوم ، زمام امور را در دست گرفت . 

به قدرت رسیدن بلشویک ها : 
در چنین روزی در سال 1917 میلادی بلشویک های کمونیست تحت اوامر ولادیمیر ایلیچ لنین قدرت را دردست گرفتند . انقلاب معروف به اکتبر روسیه درچنین روزی در  سال 1917با کمک سازمان انقلابی لنین و حزب او یعنی بلشویکها به پیروزی رسید و توانست با سرنگونی حکومت کرنسکی دیکتاتوری پرولتاریا را حاکم کند .  البته لنین نتوانست و نخواست پس از پیروزی حزبش وعده هایش را عملی سازد لذ ا مدت کوتاهی پس از انقلاب  سرکوب احزاب مخالف آغاز شد .  تروتسکی که در این زمان عضو کمیته نظامی انقلاب بود ،  به مناسبت سرکوب یکی از این احزاب چنین گفت: تا کمتر از یک ماه دیگر خشونت به پیروی از انقلابیان بزرگ فرانسه اشکال بسیار شدیدی پیدا خواهد کرد. نه تنها زندان بلکه گیوتین نیز برای دشمنان ما آماده کار خواهد بود. سپس سازمان «چکا» به منظور مقابله با ضد انقلاب از کمیته نظامی انقلاب به وجود آمد. پس از چند سال بلشویکها تنها حزب باقیمانده در شوروی بودند. در دهمین کنگره حزب کمونیست لنین خطاب به جبهه کارگران مخالف که از اعضای خود حزب کمونیست بودند گفت: ما وقت زیادی صرف بحث کرده‌ایم و من می‌گویم حالا بحث با تفنگ خیلی بهتر از بحث با نظریات جبهه مخالف است. حذف احزاب توسط یکدیگر و انهدام جمهوری وهمچنین  حذف احزاب توسط حزب قدرتمندتر و استقرار نظامی تک‌حزبی تراژدی ای بود که در  روسیه لنینیستی اتفاق افتاد .

بر خورد کشتی کانادایی با صخره ها :
در چنین روزی در سال 1918 میلادی یک کشتی بخاری کانادایی با عنوان ملکه سوفیا با سواحل آلاسکا بر خورد کرد . دراین حادثه نزدیک به چهارصد نفر از مردم این کشور جان خود را ازدست دادند .

پایان جنگ کره :در چنین روزی در سال 1951 میلادی مذاکرات مداوم صلح بعد از 63 روز در باره جنگ کره به  نتیجه رسید .
 سه  سال پس از آزادی کره  از استعمار ژاپن که به مدت 36 سال به طول انجامید کشور کره به آنچه که امروزه تحت عنوان کره شمالی و کره  جنوبی منسوب است تقسیم شد. تجزیه  کره به دو بخش شمالی و جنوبی در سال 1948 به وقوع پیوست. جنگ کره  که از آن تحت عنوان جنگ داخلی کره نام برده می شود، به طور جدی باعث جدایی کامل این دو بخش از یکدیگر شد. کره جنوبی پس از آن  شروع به طرح ریزیهای اقتصادی جهت توسعة کشور و از بین بردن خرابیهای ناشی از جنگ دو کره نمود. اما کره شمالی به دلیل اتخاذ بر خی سیاست های  انحصار گرایانه در ید دولت همچنان از توسعه اقتصادی به دور ماند .

اعطای جایزه نوبل ادبی به اشتاین بک:
در چنین روزی در سال 1962 میلادی جان اشتاین بک نویسنده آمریکایی جایزه نوبل ادبی را از آن خود کرد . اشتاین بک در سال هزار و نهصد و دو  در کالیفرنیا متولد شد و در آن ناحیه بزرگ شد . وی   در دانشگاه استانفورد تحصیل کرد. او در جوانی و نوجوانی خود به انواع کار ها مشغول شد ولی هیچ کدام نتوانستند روح بزرگ او را اقناع کنند . وی  پس از آن بود که به نویسندگی روی آورد . اشتاین بک در سال 1947 میلادی به عضویت فرهنگستان هنر و ادبیات آمریکا در آمد . بهترین آثار او   مروارید  و شرق عدن  نام دارند . موش ها و آدم ها ، خوشه های خشم ، ماه پنهان است و اتوبوس سرگردان  از مهمترین آثار این نویسنده بزرگ  هستند . وی در سال 1968  بدرود حیات گفت .

اعزام نیروی نظامی  به عربستان :
درچنین روزی درسال 1990 میلادی دیک چنی وزیردفاع وقت آمریکا اعلام کرد که پنتاگون قصد دارد بیش ازیکصد هزار نیروی نظامی  را در چند سال آینده به عربستان سعودی گسیل دارد .

پیدایش یک کردوکودیل باستانی :
درچنین روزی درسال 2001 میلادی برخی ازباستانشناسان درمنطقه گودفوای نیجر، بقایای یک کروکودیل دوران ژوراسیک را اززیرخاک درآوردند . این کروکودیل بیش از 110 میلیون سال پیش زندگی می کرد . قد و بلندی این حیوان عظیم الجثه چهل پا  و وزن آن حدود هشت تن بود .

تولد پابلو پیکاسو :

پیکاسوهنرمند ونقاش اسپانیایی درچنین روزی درسال 1881 میلادی درمالاگای اسپانیا به دنیا آمد . وی را بزرگترین نقاش نو آورمعاصرجهان نام نهاده اند . او واضع مکتب کوبیسم درنقاشی است و پس ازاونگاه نقاشان به مساله فرم ومحتوا دگرگون شد . وی درابتدا یک نقاش کلاسیک بود که مهمترین آثارآن دوره وی تابلوهای زن در لباس سپید وعشاق نام دارد . پیکاسودرسالهای 1906 تا 1910 میلادی به همراه ژرژ براک   زمینه مکتب کوبیسم را فراهم کرد و نخستین کسی بود که کاغذهای چاپ شده  وسنجاق و میخ را با نقاشی هایش آمیخت (کولاژ) . پیکاسو پس از سال 1918 دوباره به سوی اشکال طبیعی روی آورد . کوبیسم پیکاسو دو مرحله داشت ، کوبیسم تحلیلی و کوبیسم توصیفی .

در مکتبی که پیکاسو بر آن صحه نهاده بود ، زمان در فرم از بین می رود و فرم جایگزین موضوع می گردد . در واقع آثار او در یک مرحله ازسوژه به  ابژه میل می کنند . سه رقاص و گرنیکا عنوان مهمترین آثار بصری اویند  .

 

منبع:خبرگزاری مهر

 

04/8/59

اشغال خرمشهر توسط قوای متجاوز بعثی عراق ، تجاوز ارتش عراق به ایران با استمداد 48 یگان سازماندهی شده ،وبا برخورداری از پشتیبانی 800 قبضه توپ ، 5400 دستگاه تانک و نفربر ، 400 قبضه توپ ضدهوایی ، 366 فروند هواپیما و 400 فروند بالگرد انجام پذیرفت .  

04/8/62

محاصره شهر پنجوين توسط رزمنگان اسلام

04/8/63

ادامه عمليات شناسايي براي آمادگي عمليات آتي؛ خشكشدن آب مناطقي از هورالعظيم و در نتيجه سهولت نفوذ دشمن به مواضع خودي تعويض لشكر 19 فجر با لشكر 31 عاشورا جهت تقويت موقعيت پدافندي خودي در جزاير مجنون، در پي تحركات مداوم دشمن گزارش فرماندهي تيپ مستقل 114 اميرالمومنين از حملات هوايي هفته گذشته دشمن به منطقه مهران، صلاح آباد و ميمك

تحركات و نقل و انتقالات دشمن در منطقه عملياتي شرق بصره و حوالي سيدصادق ادامه سياستهاي ايجاد جو رعب از طرف گروههاي محارب در مناطق كردنشين و نيز ساير تحركات ايذايي و خرابكارانه آنان؛ ادامه روند تسليميها همراه با پناهنده شدن هشت عراقي.

گزارش معاونت حفاظت ستاد مركزي سپاه به سپاه فرودگاه از برنامهريزي عوامل عراقي براي ربودن هواپماهاي ايران در بمبئي؛ انجام دو مورد ترور توسط منافقين سخنان آيتالله موسوي اردبيلي در نمازجمعه تهران و اشاره به تلاشهاي صلح و شرايط و خواسته هاي ايران

موج تبليغاتي درباره عليه ايران با محوريت مسئله اسرا و تأكيد بر حوادث چندي پيش اردوگاه گرگان و نقش سازمان صليب سرخ كه در اين ماجراي تبليغاتي متحد جدي رژيم عراق است.

امضاي قرارداد وامي به ارزش 200 ميليون پوند بين عراق و انگليس

04/8/65

در جلسه قرارگاه خاتم الانبيا اقدامات آماده سازي منطقه عمليات بزرگ آتي، اوضاع جوّي منطقه و عوارض آن و همچنين طرح مانور يگانها، وضعيت نيرو، آموزش، اقدامات شناسايي و مهندسي و مشكلات آن مورد بررسي قرارگرفت.

اقدامات دشمن براي پي بردن به منطقه عمليات آتي، اقدامات مهندسي دشمن براي تحكيم خطوط پدافندي به خصوص در جنوب.

اجراي عمليات ايذايي فتح2 در عمق خاك عراق، خسارت به نيروگاه دوكان و انهدام چند مركز نظامي و اداري دشمن در دوكان.

مجاهدين مسلمان عراقي بخشهايي از تأسيسات سدّ داميرقاپو در شرق كركوك را منهدم كردند.

 تجاوز هواپيماهاي دشمن به فضاي باختران و اعلام وضعيت قرمز در كرمان، بندرعباس و زاهدان. معاون اول نخستوزير عراق از كشورهاي غربي درخواست كرد كه براي جلوگيري از حملات ايران به تأسيسات عراق، اقدام كنند.

گزارش فعاليتهاي جهاد دانشگاهي در زمينه پشتيباني جبهه ها، از جمله اعزام تيمهاي پزشكي و دانشجويي و اختصاص طرحهاي تحقيقاتي دانشگاه به مسائل مورد نياز جبهه، ساخت وسايل و قطعات جنگي و آمپولهاي ضد گازهاي شيميايي.

رئيسشوراي عالي دفاع در جمع بسيجيان: اگر ما كار جنگ را يكسره كنيم، هم به اسلام آبرو دادهايم و هم به ملتها اميد بخشيدهايم و هم از حضور ابرقدرتها در منطقه مانع شدهايم و امنيت را براي خود فراهم كرده ايم.

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo