شهید آوینی

 

هدایای ویژه رهبری، از هفته آینده بین دانش آموزان مناطق محروم کردستان توزیع می شود

توزیع هدایای ویژه رهبر معظم انقلاب ، برای پسران شامل پیراهن، شلوار و کفش و برای دختران نیز یک دست مانتو شلوار می باشد که از هفته آینده به دانش آموزان بی بضاعت استان کردستان اهدا خواهد شد.

مدیر پروژه توزیع اقلام استان کردستان در دیدار با استاندار کردستان در سنندج گفت: امسال نیز در چهار منطقه از استان کردستان بالغ بر 19 هزار و 78 دست البسه بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع خواهد شد.


حسن ذوقی افزود: این میزان البسه در بخش کورانی شهرستان بیجار، بخش زیویه شهرستان سقز، بخش کرفتو شهرستان دیواندره و بخش های خاوه میرآباد و مرکزی شهرستان مریوان بین دانش آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی توزیع خواهد شد.

وی یادآور شد: برای پسران پیراهن، شلوار و کفش و برای دختران نیز یک دست مانتو شلوار همراه کفش اهدا خواهد شد . ضمن این که این طرح امسال به صورت نمایشگاهی برگزار می شود و دانش آموز می تواند رنگ و طرح مورد نظر خود را انتخاب کنند.

مدیر پروژه هدایای رهبر معظم انقلاب به دانش آموزان بی بضاعت کردستان، خاطر نشان کرد: این طرح در راستای توجه ویژه معظم له به دانش آموزان استان های کم برخوردار و کمک به آنها در 28 استان کشور اجرا خواهد شد.

ذوقی بیان داشت: دانش آموزانی که در طرح امسال البسه دریافت نمایند سال آینده ارزاق و لوازم التحریر در اختیار آنها گذاشته خواهد شد.

 

 منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo